Bölüm 32: Kötü Amaçlı Saldırı?

271 24 0
                                    

Bu kadın çok narsist'

Ye Lingchen bundan neredeyse yüksek sesle güldü.

Kaşlarını çatarak, "Sen de kimsin? Neden dikkatinize ihtiyacım var? "

"Hala bilmiyormuşsun gibi davranmaya çalışıyorum!" Genç kadının gözlerindeki aşağılama ifadesi güçlendi, “Otobüse bindiğinizde Pekin Üniversitesi'nde öğrenci olup olmadığımı sordunuz. Bana yakınlaşmak için bir konuşma başlatmak istedin. Seni görmezden geldiğim için, şimdi dikkatimi çekmek için bir kargaşaya neden oluyorsun. Muhtemelen bileti bilerek yanıma oturmak için bile satın aldınız! "

"Sizin gibi insanlar toplumumuzun çöpüdür. Bu dünyada kalan tek erkek olsan bile, sana asla aşık olmam! "

Sevilen genç adam genç kadına baktı. Onu görünce anında şaşkına döndü.

Bu kadın, Tianshan kayalıklarından gelen kar lotusları gibiydi. Adil, soğuk ve asil. Çekici ama elde etmesi zor, korku uyandıran.

Muhteşem!

Kesinlikle bu dünyanın dışında!

Elbiselerini topladı, gözlüğünü burnuna itti, sonra göğsünü şişirdi ve doğru bir ses tonuyla konuştu, “Bu bayan haklı. Sevgi asil ve kutsaldır. Aşk arayışında bu tür aşağılık yöntemler kullanılmamalıdır. Çabuk özür dilemeli veya ahlakla sonsuz kınamayla yüzleşmelisiniz! "

Bu yüzden bütün bunları bir bayanın dikkatini çekmek için yaptı. Bu tür bir insan hayvanlardan daha kötü! "

“Bayan, net görmeniz gerekiyor. Kendinizi böyle bir insandan uzaklaştırın! "

"Neyse ki bu bayan zamanında fark etti!"

Tüm otobüs tartışmalarla çıldırdı, Ye Lingchen'in eylemlerini anlattı.

O genç kadın bir tavus kuşu kadar kibirliydi. Boyu 170 cm'nin üzerindeydi, uzun ve inceydi. Ye Lingchen'e açık boynunu göstererek çenesini kaldırdı.

"Genç bayan, bize yardım ettiğiniz için teşekkür ederim!"

Orta yaşlı adam, neredeyse salyası akan genç bayana baktı. Ona teşekkür ederken şehvetli ellerini genç bayana doğru uzattı.

Bütün bunlara ne oluyor? Hayal gücünüzle, bir roman yazmazsanız bu bir israf olur! "

Ye Lingchen, tüm otobüsün zekası tarafından neredeyse gözyaşlarına boğulmuştu. Orta yaşlı adamın kollarını kavradı ve sertçe itti.

Ertesi an, orta yaşlı adam ve yaşlı kadın arkalarına yaslandılar.

"Bugün, ödemezsen gitmiyorsun!" Ye Lingchen acımasız bir ses tonuyla söyledi.

Yaşlı kadın koltuğa düştü, acı içinde inlerken gözleri sulandı.

Sırtım, sırtım!

Anne, nasılsın? Orta yaşlı adam sordu.

"Sanırım kemiklerim burkuldu, acıyor!"

"Zalim, bu çok acımasız!" Sevilen genç adam öfkeyle başını salladı, "Buna şahsen şahit olmasaydım, insan kıyafetleri giymiş böyle bir canavarın var olabileceğine inanmakta güçlük çekerdim!"

"Senin gibi birinin Pekin Üniversitesinde okula gitmesi okulumuz için utanç verici!" Genç hanımın da sabrı tükeniyordu. "Yaptıklarınızı okula bildireceğim ve sizi okuldan atmalarını sağlayacağım!"

"Yoldan çekil." Ye Lingchen bu insanları eğlendirmekten rahatsız olamazdı. Yaşlı kadına baktı, “Harekete geçin. Travmam için bana tazminat ödemelisin. İndirimli inmeyi düşünmeyin bile. "

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin