Hahaha, seni haşarat. Kim olduğunu sanıyorsun? Genç Usta Lu’nun önünde, tam bir pisliksin. Onun çizmelerini yalama şansını bile hak etmiyorsun. Devam et, gösteriş yapmaya devam et , övünmeye devam et! ” Wu Feng, deli bir köpek gibi çirkin bir ifadeyle ona havladı.
“Sen Ye Lingchen’sin, değil mi? Seni duydum.” Lu Hao, sanki her şey kontrol altındaymış gibi sakin ve kendinden emin biriydi. “Oldukça yetenekli bir dövüşçü olduğunu duydum. Neden benim iki astımla biraz tartışmıyorsun?”
İfadesini bitirdiğinde arkasındaki iki fedai ileriye doğru yürüdü.
Onlara ölümcül bir aura vardı. Daha önce kesinlikle öldürdüler ve bunda birden fazla kurban var!
Onların korkutucu varlıkları salondaki kalabalığın derin bir nefes almasına neden oldu.
“Lu Hao, kes şunu! Ye Lingchen benim arkadaşım!” Xiao Feifei ona bakarken Lu Hao’yu azarladı, ifadesi karardı.
“Onun yerine merhamet dilemek mi istiyorsun?” Lu Hao, Xiao Feifei’ye alaycı bir tavırla baktı, ağzının köşesi bir açıyla kıvrıldı, “Onu korumak imkansız değil. Size iki seçenek vereceğim.”
Başkalarının kaderini sözleriyle belirleyen bu duygudan hoşlanıyordu.
“Hangi seçenekler?” sordu Xiao Feifei, dudağını ısırarak.
Lu Hao sağ ayağını kaldırıp bir taburenin üstüne koydu. Daha sonra Ye Lingchen’i işaret etti ve tartışmasız bir tonda emretti, “Eğer kasıklarımın altına girip köpek gibi üç kez havlamaya istekliyse, hayatını bağışlayacağım!”
“Genç Efendi Lu, bu onun gibi biri için çok cömert!” Wu Feng istemeyerek inledi. Bakışları Ye Lingchen1’i yeme arzusunu ortaya çıkardı.
Lu Hao elini kaldırdı ve Wu Feng’e susmasını işaret etti.
“Feifei, güzelce bakmanı ve istediğin adamın önümde bir köpek olduğunu anlamanı istiyorum. Sadece o değil, bu dünyadaki erkeklerin çoğu köpek! Hayır, eşit değiller köpeklerle kıyaslanabilir! Benim zevkime sahip olmak sizin nimetinizdir! ” Lu Hao, etrafındakilere tamamen kibirli bir ses tonuyla küçümseyerek bakarken haykırdı.
“İkinci seçenek ne olacak?” Xiao Feifei titreyen bir sesle sordu.
“Hehe,” Lu Hao kıkırdadı, sonra tüm alkolü önündeki masanın üzerine topladı.
Birinci sınıf bir restoranda, alkollü içecekler iyi stoklanmıştı ve oldukça çeşitli seçenekler sunuyorlardı.
Maotai, Le Vin Rouge, Lafite, vb. Hem kırmızı hem de beyaz şaraplar mevcuttu.
Lu Hao, tüm farklı çeşitleri tek bir bardağa karıştırarak şişeleri tek tek kaldırdı.
“Bu bardaktaki her şeyi tek seferde içtiğin sürece, o çocuğu bırakacağım.”
Kullandığı cam türü çok büyüktü. Bir bardağın hacmi kesinlikle bir litrenin üzerindeydi.
Dahası, bardağın içinde yüksek alkol içeriğine sahip altı farklı içecek türü vardı!
Karışık içecekler sarhoş olmanın en kolay yoluydu.
Gerçekte, Xiao Feifei gibi hiç alkol tüketmeyen biri için, sadece sıradan beyaz şarapla bile karışık içecekleri bir kenara bırakmak, onu bayıltmak için bir bardak yeterliydi.
Bu tür bir içki, alkolden dışarı çıkmak dışında tüketmek bir işkenceydi!
Lu Hao, Xiao Feifei’ye bakarken “Endişelenme. Zaten senin için başkanlık süiti için bir rezervasyon yaptım. Sarhoşsan, sana şahsen odana kadar eşlik edeceğim,” diye kısıldı Lu Hao.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Ciencia FicciónBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...