Bölüm 19: Öğrenci Ye Kim?

368 33 5
                                    

Xu Zhen'in vücudu, Ye Lingchen'in sonuçlarını kontrol etmek üzere olduklarını duyduğunda bir an için belli ki sertleşti. Elleri sımsıkı kenetlenmişti ve kıyaslanamayacak kadar gergin görünüyordu.

Ye Lingchen de eylemini açıkça durdurdu. Etkinliğe yandan sessizce baktı.

"Ye Lingchen'in aday numarası 1 ****." Hu Zi, Ye Lingchen'in aday numarasını yavaşça okudu.

Chu Hao bir numara çevirdi. "Merhaba baba. Başka bir arkadaşım var. Lütfen sonuçlarını kontrol etmeye yardım eder misin? "

"Elbette, hiç sorun değil."

Ancak Chu Hao bu sefer çok uzun süre bekledi. Telefon görüşmesinin diğer ucundan yanıt gelmedi. Belirsiz bir ses ve tezahürat sesleri duyuyor gibiydi.

Baba, anladın mı? Chu Hao sormaktan kendini alamadı.

Etraftaki herkes hevesle bekliyordu. Xu Zhen'in avuçları çoktan terlemişti. Oğlunun akademik performansının çok iyi farkında olmasına rağmen, her zaman bir ebeveyn olarak oğlunun başına bir mucize olmasını umuyordu.

"Bekleyin bekleyin. Milli Eğitim Bakanlığı'ndaki insanlar burayı kontrol ediyor. Sanki bir şey tartışıyorlar, ”dedi Chu Hao'nun babası. Bir dakika sonra babasının sesi bir kez daha duyuldu. “Oğlum, hepiniz neredesiniz? Gitme. Eğitim bürosu müdürü şahsen tebrikler sunmak üzere gelmek üzere ve ayrıca okul müdürü de! "

"Ne?!"

Chu Hao'nun nefesi hızlandı. Etrafındaki benzer şekilde kıyaslanamayacak kadar heyecanlanan insanlara baktı. Hevesle, "Rugao Şehrindeki Taolin Köyündeyiz. Bekle, sana konumumu göndermeme izin ver. "

Elbette, gitme. Kendinize daha sonra davranmayı unutmayın! Yakında orada olacağız! " Chu Hao'nun babası konuşmayı bitirir bitirmez telefonu kapattı.

“Chu Hao, okul müdürünün ve eğitim bürosundan insanların geldiğini duydum. Bu doğru mu?" birisine inanamayarak sordu.

Chu Hao da benzer şekilde çok heyecanlıydı. Yüzü kıpkırmızı oldu. Kesinlikle oluyor. Zaten yola çıktılar. "

Vay.

Gerçekten geliyorlardı!

Herkes şaşkınlıktan şaşkına döndü. Birbiri ardına telaş içinde koşuşturmaya başladılar.

Hepsi bu köyün köylüleriydi. Arabalar bugün zaten yaygın olarak kullanılmış olsa da, köylülerin çoğu köyü terk etmemişti. Eğitim bürosu müdürü ve müdür kesinlikle bu köylüler için yüksek rütbeli memurlar olarak görülüyordu. Sadece televizyon şovlarında var olan insanlardı.

Hayır, güzel bir şeye geçmek için eve gitmem gerekiyor.

"Ben de."

"Birkaç serbest dolaşan adaçayı tavuğum var. Onları yakalayıp buraya getireyim mi? "

Kısa süre sonra haber köy şefinin kulaklarına ulaştı. Köyün şefi neredeyse altmış yaşındaydı ama yine de sağlıklı ve enerjikti. Uzun adımlarla koştu ve sırayla düzenlemeler yapmaya başladı.

Herkes panik yapmasın. Yönetmenin köyümüze gelmesi iyi bir şey. Onun gelişini mümkün olan en kısa sürede karşılamak için bir pankart asmaya çalışacağız. Yönetmen için iyi bir izlenim bırakmalıyız. "

Çalışma verimlilikleri, birisinin düzenlemeler yapması ile açıkça artmış ve ilerlemiştir.

"Size sonucunuzu bile söylemediler!"

Xu Zhen, suç işlemekten kendini alamadı. Eğitim bürosundaki insanlarla karşılaştırıldığında, Ye Lingchen'in sonuçları çok önemsiz görünüyordu. Artık kimse bundan bahsetmeye zahmet etmedi.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin