Sonunda dördüncü turda Ye Lingchen nefesinden yumruğuna doğru akan bir qi dalgası hissetti.
Bu qi dalgası tuhaftı. Sadece hissedilebilir, ancak fiziksel olarak hissedilemez. Yumruğuyla birleştiğinde, sıcak hissetti.
Ye Lingchen'in yumruklarındaki qi biriktikçe, yumrukları yanıyormuş gibi hissetti. Sanki alevlerle sarılmış gibi kırmızı görünüyorlardı.
Bir sonraki an, Ye Lingchen daha fazla dayanamadı. Bir kükreme ile dışarı doğru yumruk attı!
O qi dalgası bir dalga gibi fışkırdı, durmadan fışkırdı!
Boom!
Yüksek bir gümleme sesiyle, Ye Lingchen'den en az beş metre uzaktaki büyük bir kayaya çarptı ve içinde bir oyuk bıraktı!
AMAN TANRIM!
Ye Lingchen şok olmuştu. Bu havada bir yumruk oldu! Bu bir kişiye çarparsa, o kişi temelde ölecekti!
Bu... bu kahrolası destansı!'
Ye Lingchen'in kalbi titriyordu.
Üstelik bu onun ilk seferiydi. Daha fazla pratikle, yumruğuyla kurşun arasında ne fark vardı?
Üstelik bu beceri hala temel düzeydeydi. Orta ve ileri seviyelere ulaştığında gerçekten bir insanüstü olurdu!
Daha önce neden olduğu kargaşa oldukça dikkat çekici olduğundan, hızla kendini sakinleştirdi ve alanı terk etti.
Bir cumartesiydi. Ye Lingchen kahvaltısını bitirdi ve üzerini değiştirmek için yatakhaneye geri döndü ve dışarı çıkmak için hazırlandı.
Xiao Feifei'nin masajını o gün ayarlamıştı. O yumuşak vücudun görüntüsünü hatırlamak bile Ye Lingchen'i şaşkına çevirdi.
"Ye'zi, az önceki gülüşün çok çarpık görünüyor! Çok ürkütücü!" Xiang belirtti.
"Baklayı ağzından çıkarmak. Utanç verici şeyler mi yapacaksın?” Patates hemen suçlamaya başladı.
“Öksürük öksürük, çok safım. Kafandaki bu kirli düşüncelerle bana iftira atma," diye yanıtladı Ye Lingchen onurlu bir tonda ve sonra merakla sordu, "Bugün bir hafta sonu. Beyler neden bu kadar erken kalktınız? Küçük Gen nerede?”
“Küçük Gen, üniversitemizin basketbol müsabakasına kayıt oldu. Şimdi antrenmanda.”
“Üniversite basketbol yarışması mı?”
"Bilmiyor muydun? Bu yarışma, tüm üniversitenin en çok beklediği yarışmadır.” Patates, açıklamasına şöyle devam etti: “Her yıl ders başladığında üniversite, öğrencinin ilişkisini geliştirmek için bölümler arası dostluk basketbol maçı düzenleyecek” dedi.
“Rakip gruplar bölümlere göre ayrılmış durumda. Little Gen, dil departmanımıza kayıtlı.
Başkent Üniversitesi'nin birçok bölümü vardı. Psikoloji, matematik, fizik, kimya, biyoloji, Çince vb. Her bölüm, yarışmaya katılmak için son sınıflardan birinci sınıfa kadar sporda iyi olan öğrencileri seçecektir. Üniversite çapında oldukça ilginç bir etkinlik olarak kabul edilebilir.
Xiang başıyla onayladı, "Bugün Little Gen'in antrenmanını izleyip ona tezahürat yapacağız. Biz de size sormayı planlamıştık.”
"Bir dahaki sefere gideceğim," diye yanıtladı Ye Lingchen gülümseyerek, sonra onlara veda etti ve gitti.
Bu sefer iki kurt yavrusunu da beraberinde getirdi. Xiao Feifei özellikle yavruların gelişimini görmek istemişti.
Bir aylık büyümenin ardından kurt yavruları büyümüştü. Ye Lingchen'in profesyonel bakımına ek olarak, kürkleri şık ve parlaktı ve onlara canlı bir görünüm veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Bilim KurguBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...