Ortağız

5.6K 422 251
                                    

Bars yanıma geldiğinde "Selam," dedim.

"Ada," dedi korkuyla ve yanımda eğildi.

Yaslandığım ağacın dalları oturduğum yere gölge yaparken "Kaçtı it," dedim.

"Önemli olan sensin. Canın çok yanıyor mu?" diye sordu Bars.

"Sanırım bu gece de yatakta benim yatmam lazım. Her tarafım sızlıyor," dedim.

Bars "Yatarsın," dedi gülümseyerek ve beni yavaşça kucağına aldı.

Düşmemek için kollarımı boynuna sardığımda "Of acıktım," dedim.

Yürümeye başlarken "Tamam, şimdi eve gideceğiz ve seninle ilgileneceğiz," dedi.

Kafamı göğsüne yasladım ve "Teşekkür ederim," dedim.

"Rica ederim." derken derin bir nefes verdim.

İşim boyunca hep ölümle yüz yüze gelmiştim ve az önce neredeyse ölecek olmak umurumda değil. Sonuç olarak yaşıyordum.

Binanın yanına geldiğimizde "İçeri geçecek miyiz?" diye sordum.

"Ben gerekli konuşmaları yaptım. Bugünlük gidebiliriz," dedi.

"Umarım adama yine öldürecekmiş gibi bakmadın," dedim.

"Hiçbir zaman öyle bakmadım." derken arabasının yanına gelmiştik.

Yavaşça kucağından indim ve "Taşıdığın için sağ ol," dedim.

"Ne demek." diyerek arabanın kilidini açınca ön taraftaki yolcu koltuğuna oturdum.

Bars kapımı kapatıp şoför koltuğuna geçince "Bugün neredeyse bizi öldürüyordun. Gizli görevdeyken adamlara öyle dik dik bakamazsın," dedim.

Bars arabayı çalıştırırken "Bir an amatörlük yaptım. O adam beni tanımasa da ben onu tanıyorum. İşlediği cinayetlerden aranıyor," dedi.

"Buradaki herkes suçlu Bars," dedim.

"O adamın işlediği birkaç cinayet hakkında danışmanlık yapmıştım. Kadın, erkek fark etmeden cinsel olarak kurbanlarına ağır hasarlar vermiş," dedi.

Ona cevap veremezken Bars, "Cesetlerin arasında on altı yaşında genç bir kız da vardı Ada," dedi.

"Bu görev bitene kadar dayan sadece," dedim.

"Mecbur dayanacağım." deyince acıyla güldüm.

"Sen de hala şu kısa bez parçası ile duruyorsun. Bu kadar itin olduğu yerde böyle giyinmeni istemiyorum," dedi.

Derin bir nefes verdikten sonra "İyi bir ajansın, güçlüsün ama birkaç adam sana aynı anda saldırsa ne olacağı belli olmaz. Bu adamların yaptıklarını canlı canlı gördüm. Ortağımın da başına gelmesini istemiyorum," dedi.

Düşüncesi beni gülümsetirken tek bir şeye takılmıştım.

"Gerçekten ortak mıyız?" diye sordum.

Gülümseyerek "Ortağız," dedi.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin