Evime geldiğimizde Selim "Evin bahsettiğin gibi gerçekten şirinmiş," dedi.
"Teşekkürler. İçecek bir şeyler ister misin?" diye sordum.
"Yok, sağ ol." derken odada bir sessizlik oldu.
"Annemler seni gerçekten sevdi. Babamı tavlada yenmek de ayrı bir durumdu," dedim.
"Evet, çok iyi insanlar," dedi.
Koltuğa otururken "Babandan hiç bahsetmedin. Bizimkiler ile tanışabilir aslında," dedim.
"Babamın pek ortama uyacağını sanmıyorum." deyince "Niye?" diye sordum.
"O biraz farklı." deyince anlamayarak "Neden?" diye sordum.
"Annemle ben daha küçükken ayrıldılar ve ayrılma sebebi babamın cinsiyet sorunuydu." derken neden iki saattir kıvrandığını anladım.
"Baban ameliyat oldu mu?" diye sordum.
Selim zoraki bir gülümseme ile "Evet, cinsel organı ile ilgiliydi." deyince gülmemek için kendimi zor tuttum.
Adamın kadın olmak istemesine saygım var ve buna gülmem ama şu an Selim'in tipi aşırı iyiydi.
"Baba derken tuhaf olmuyor mu?" diye sordum.
"Ada dalga geçme. Gerçekten bu durumdan utanıyorum." deyince "Bunda utanılacak bir şey yok ki. Baban istediği gibi yaşıyor," dedim.
"Yaptığı işi görsen böyle düşünmezsin." demesinin üzerine merakla "Ne iş yapıyor?" diye sordum.
"Pavyonda sahneye çıkıyor." deyince "Hmm" diye bir ses çıkardım. Buna ne denilirdi, bilmiyorum.
"Babama öldü diyelim mi?" diye soran Selim'e "Öyle bir şey yapmayacağız Selim. Hatta ilk fırsatta gidip babanla tanışacağız," dedim.
"Yarın cenazeye geliyor." deyince "Tanışmak için tuhaf bir yer ama olsun," dedim.
Kapı çalınca ayağa kalkıp kapıya gittim. Delikten baktığımda Toprak sırıtarak bekliyordu.
"Dejavu yaşıyorum sanki," dedim ve kapıyı açtım.
Toprak'ın yanında Hureyra'yı da görünce "Hoş geldiniz," dedim.
"Habersiz geldik ama müsait miydin?" diye sordu Hureyra.
"Selim ile oturuyorduk. Hadi içeri geçin," dedim.
Onlar içeri geçerken kapıyı kapatıp geri oturma odasına döndüm.
"Yarın akşam saat sekiz için birim size kutlama hazırlıyor. Yaptığınız işi kutlamak hem birimin kafasını dağıtacak hem de hak ettiğiniz takdiri göreceksiniz," dedi Toprak.
"Yarın cenaze var ya akşamına kutlama uygun olur mu, bilemedim," dedim.
"Bence olanları unutmak için güzel olur." diyen Selim'e "Sen öyle diyorsan öyle olsun," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...