Gözlerimi açtığımda saat neredeyse sabahın dokuzdu. Dehşetle ayağa fırladım. Ben kaç saattir uyuyorum?
"Günaydın." diyerek gülümseyen Selim'e "Ben arabadan beri kesintisiz uyuyor muyum?" diye sordum.
"Evet." diyen Selim ile "Yuh," dedim.
"Çok yorulmuştun ve uyandırmaya kıyamadım," dedi Selim.
"Sağ ol. Normalde bu kadar uyumam ama o kadar yol, kovalama, arama yormuş olmalı," dedim.
Selim bana gülümseyerek "Şimdi nasılsın?" diye sordu.
"İyiyim," dedim gülümseyerek.
"O zaman hızla hazırlan. Halil hakkında bir ipucu bulduk," dedi.
"Seni dinliyorum, anlat." derken banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.
"Mersin'in gizli ortak olduğu şirketi hatırlıyorsundur." diyen Selim'e "Galip Yıldırım mı?" diye sordum.
"Evet," diye cevap verdi Selim.
Banyodan çıkarken "Ee ne olmuş ona?" diye sordum.
"Halil Turan'ı araştırırken bir hesaba düzenli olarak para yatırdığını öğrendik. Bu hesap Galip Yıldırım'a ait," dedi Selim.
"Niye iki kardeş de bu adama ayrı ayrı yardım ediyor?" diye sordum.
"Bunun sebebini onu yakalamadan bilemeyiz." diyen Selim'in üzerine aklıma bir fikir geldi.
"Ya iki kardeş anlaşamıyorsa? Hakan Turan, Galip Yıldırım ile yasal bir ortaklık içindeydi fakat Halil Turan, Galip Yıldırım'a gizli para gönderiyor. İki kardeş ortak değil. O zaman bu paranın sebebi Halil Turan'ın Galip Yıldırım'dan gizlice bilgi alması olabilir," dedim.
"Hakan Turan'ın hiç kardeşi olduğunu duymamıştım. Eğer anlaşıyor olsalardı ondan elbet haberim olurdu," dedi Selim.
"Halil Turan, Hakan Turan varken arka planda kalmış. Adı hiç duyulmamış. Kardeş, kıskançlık vakası," dedim.
Selim derin bir nefes verdi ve "Eğer teorimiz doğruysa Halil Turan, Hakan Turan'ı yardım için kaçırmadı. Ona zarar vermek istediği için kaçırmıştır," dedi.
"Eğer Hakan Turan hala yaşıyorsa hayati tehlikesi var," dedim.
"Başkana haber ver. Ben de Topraklara söylüyorum. Acil bir baskın lazım," diyen Selim ile hızla telefonumu aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...