Teşkilata geldiğimizde başkanın ofisine girmiştim ki Osman Amca'yı gördüm.
Osman Amca'ya selam verdikten sonra başkana "Bir maruzatım* olacaktı," dedim.
"Seni dinliyorum Ada." diyen başkan ile tam konuşmaya başlayacaktım ki Hureyra içeri daldı.
Hureyra heyecanla "Utku'nun yerini bulduk," dedi.
"Utku mu?" diye sordum şaşkınlıkla.
"Halil Turan'ın oğluymuş." diyen başkana "Evlatlık sanıyordum," dedim.
"Halil Turan onu gizlice çalıştırabilmek için küçükken yetimhaneye bırakmış. Böylece hiçbir bağ bulunamayacak diye düşünmüş," dedi başkan.
"O zaman Utku köstebekti," dedim.
"Tek Utku değil, Bars da öyle." diyen başkan ile ağzım açık kaldı.
"Bars'ın bu kadar Mersin takıntısı bu yüzdendi demek. Onun adamlarına karşı da çok asabiydi," dedim.
"Bars ne olacak?" diye sordum çekinerek.
"Maalesef ki ölmüş. Düşman ile yaptığı bir kavgada öldürülmüş." deyince "Bu bilgiye nereden edindiniz?" diye sordum.
"Ben anlattım kızım. Ne kadar emekli olsam da kulaklarım iyi duyuyor," dedi Osman Amca.
Osman Amca... Selim'in Bars'ı öldürdüğünü biliyordu. Yoksa böyle davranmazdı.
"Hureyra, Toprak'a söyle. Ekibi toplayıp baskına gitsin. Utku hain olmanın yanı sıra Selim'i alıkoymuş olabilir," dedi başkan.
Hureyra "Emredersiniz efendim." deyip odadan çıkarken "Ben de gidiyorum," dedim.
"Sen bir şey demeyecek miydin?" diye soran başkana "Selim ve Utku daha önemli," dedim.
"Hamile misin sen?" diye soran Osman Amca ile şaşkınlıkla "Ama... Nasıl?" diye sordum.
"Gözlerinden anlarım ben." diyen Osman Amca ile cevap veremedim.
"Ada eğer hamileysen senin baskına gönderemem. Tehlikeli olur," dedi başkan.
"Çelik yelek var. Hem çok dikkatli olurum," dedim.
"Emrim kesindir." diyen başkan ile "Tamam efendim," dedim ve ofisinden çıktım.
Topraklar teçhizat odasında girerken masama geçip oturdum.
Sanırım beklemekten başka çarem yoktu. Eğer Utku sevgilime bir zarar verdiyse onun ağzını burnunu kırarım.
* Bir yüce makama ya da kişiye sunulan dilekler ya da bilgiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...