Tutuklusunuz

2.2K 211 159
                                    

Kapıya gittiğimde Selim'i görmem ile "Nasıl?" diye sordum. 

Selim ajan kimliğini çıkardı ve "Tutuklusunuz Ada Aktaş," dedi. 

Gülerek "Niyeymiş o?" diye sordum. 

"Yanlış soyadı kullanmaktan aranıyorsunuz." deyince gülerek ona sarıldım. 

Selim kolunu bana dolarken "Nasıl oldu bu?" diye sordum.

"Yaptıklarımın karşılığında sizden biri olmam istendi. Aslında Osman Amca gelip üstlerini azarlayınca onlardan olmam istendi." demesi ile güldüm. 

"GGT'de yeni olduğum için tecrübeli birinin yanında durup işi öğrenmeliymişim," dedi. 

Selim'den bir adım uzaklaştım ve "O tecrübeli kişi kimmiş?" diye sordum.

"Sen olacaksın tabii. Ben diyorum ki aynı evi paylaşırsak seni daha iyi gözlemlerim ve daha iyi bir ajan olurum," dedi. 

"Bu bir evlenme teklifi miydi?" diye sordum.

"Sadece ev arkadaşlığı olur muyuz diye soruyordum ama hızlı çıktın. Kız benim namusumda gözün mü var?" diye soran Selim ile ofladım.

"He Selim seni yatağı atmayı planlıyordum," dedim.

"Abo." diye ses çıkaran Selim'e "Buraya kadar geldiğine göre ailem ile tanışmak ister misin?" diye sordum.

"Eskiden suçlu olduğumu biliyorlar mı?" diye sorunca "Az önce anlattım," dedim. 

"Tuhaf kaçmaz mı? Bence ben ismimi değiştireyim ve yeni ajan sevgilin olarak geleyim," dedi Selim. 

"Abartma Selim," dedim.

"Üzgünüm ama sevdiğim kadının ailesiyle bir kez tanışacağım," dedi.

Elinden tuttum ve "O kadar polis, ajan, itfaiye çalışanları ve paremediklerin* önünde beni öptün. Şimdi mi çekiniyorsun?" diye sordum.

"Ailenin önünde seni öpmeyeceğim. Tabii çok istiyorsan ayrı." deyince göz devirdim.

Selim'in elini tuttuğum elimi kendime çektim "Giriyor musun? Yoksa kapıyı kapatayım mı?" diye sordum. 

"Madem bu kadar ısrar ettin, geleyim." diyerek içeri giren Selim ile kapıyı kapattım.

Oturma odasına geldiğimizde annemlere "Sanırım sizi biriyle tanıştırmalıyım," dedim.

*Paramedik= Paramedik acil tıp hizmetlerinde, yaşam zincirinin anahtarı olarak tanımlanan ve Hastane Öncesi Acil Bakımın önemli bir parçasını oluşturan; genellikle kritik durumdaki hastaya ya da yaralıya ilk anda müdahale eden sağlık profesyonelidir.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin