5 Gün Sonra
Dava kapananı beş gün olmuştu ve ne Selim'den ne de Utku'dan haber vardı.
Selim o tartışmadan sonra benimle konuşmak istemiyor diye mi gitti yoksa başına bir iş mi geldi? Bilmiyorum ve bu beni deli ediyor.
Her türlü onu bulmak istiyordum ama ne telefonundan yerini tespit edebiliyorduk ne de güvenlik kamerası vardı.
Keşke arkasından "Gitme." deseydim. Keşke gitmesine izin vermeseydim.
Zorunluluktan geri İstanbul'a dönmüştük ve Selim döndü mü orada mı bilmiyorum.
Ulaştığım başarıdan dolayı başkan bana bir haftalığına tatil vermişti.
Uzandığım koltuktan kalktım ve mutfağa gidip dün akşam ya da ondan önceki akşam hazırladığım makarnayı çıkardım.
Makarnanın üstüne yoğurt dökerken çalan kapı ile koşarak kapıya gittim.
Kapıyı açtığımda gördüğüm Toprak ile "Cebinden Selim'i çıkarabilir misin?" diye sordum.
"Hayır." diyen Toprak'a "O zaman niye geldin?" diye sordum.
"Depresyondaki arkadaşımı görmek istedim." diyerek içeri giren Toprak'a cevap vermeden kapıyı kapattım.
Geri mutfağa döndüğümde Toprak makarnama baktı ve "Kaç gün daha bunu yiyeceksin? Bozulmuştur," dedi.
"Daha bozulmamıştır," dedim ve çekmeceden çatal çıkardım.
"Geldiğinden beri bunu yiyorsun." diyen Toprak'a "Bir iki günlüktür diyordum," dedim.
"Çöpe at. Ben sana bir şeyler hazırlayayım." diyen Toprak'a "Gerek yok," dedim ve makarnadan bir çatal aldım.
Midemin bulanmasıyla koşarak banyoya gittim ve klozete kusmaya başladım.
Toprak arkamdan gelirken sifonu çektim ve ayağa kalktım.
Elimi yüzümü yıkarken Toprak "Sağlıksız besleniyorsun, hareket etmiyorsun ve doğru düzgün uyumuyorsun. Arada bazı ilişkilerde sorun olur ve gelip geçicidir. Kendini yıpratmaya değmez," dedi.
"Hureyra ile çıkmaya mı başladın?" diye sordum.
"Evet." diyen Toprak'a "Süsleneyim derken çok parfüm sıkmışsın. Uzak dur," dedim.
"Dışarı çıkmak ister misin? Hava almış olursun." diyen Toprak'a "Sadece yalnız kalmak istiyorum," dedim.
"İstediğinde beni ara." diyen Toprak'a "Tamam," dedim.
Toprak evden gidince dolaptan dondurma aldım ve geri oturma odasına döndüm. Film izlesem bence kafam dağılırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...