Aşık

2.3K 218 171
                                    

Mekana geldiğimizde saat sekize beş vardı. Gülerek arabadan indim ve "Güzel iş," dedim.

"Eyvallah." diyen Selim'e gülerek yanına gittim ve elini tuttum.

Selim bu hareketime gülümserken birlikte mekana girdik. Birim için kapatılan mekan bir restorandı.

Masalar kutlamaya uygun yerleştirilmiş, çoğu kişi gelmişti. Toprakların oturduğu masaya ilerledim ve "Selam," dedim. 

Toprak gülümseyerek ayağa kalktı ve bana bakarak "Çok güzel olmuşsun kardeşim," dedi.

"Sen de yakıyorsun," dedim ve Toprak'a sarıldım.

"Enişte bana sinirle bakıyor. Ölmek istemiyorum." diyen Toprak ile ondan ayrıldım ve Selim'e döndüm. 

Benim bakmam ile yüzüne sıcak bir gülümseme yansıtınca kahkaha atmamak için kendimi tuttum. 

"Bu masada kimler olacak?" diye sordum.

"Dördümüz bir de Utku. O heriften nefret ediyorum," dedi Toprak.

Oflayarak "Ben de. Adamın kişiliği iğrenç," dedim.

"Onunla göreve çıkan sen değilsin." diyen Toprak'a "Senden daha iyiyim çünkü," dedim.

Toprak bu dediğime gülerken diğer taraftaki masada oturan başkan beni yanına çağırdı. 

"Hemen geliyorum," dedim ve başkanın yanına gittim. 

"Birazdan bir konuşmanı yapmanı isteyeceğim. Ondan sonra arkadaşlarınla eğlenirsin," dedi başkan. 

"Tabii efendim," dedim ve geri masama doğru yürümeye başladım. Utku da benim oturacağım yere oturmuş konuşuyordu. 

Onlara yaklaştığımda ne konuştuklarını rahat bir biçimde duyabiliyordum. Neyse ki Selim ve Utku'nun sırtı bana dönük. 

Beni gören Hureyra ve Toprak'a susun diye işaret ettim ve konuşulanları dinlemeye başladım.

"Seninkinin giydiği fazla açık değil mi?" diye sordu Utku.

"Seninki mi? Seni it, onun bir ismi var ve bana ait birisi değil." diyen Selim ile gülümsedim.

"Ada'nın işte." diyen Utku ile ona dalmamak için kendimi tuttum.

"Ada nerede ne giyeceğini bilir ve benim buna karışma hakkım yok," dedi Selim.

Utku alayla güldü ve "Başka erkeklerin bakması rahatsız etmiyor herhalde?" diye sordu.

"Hangi erkeklermiş? Hepsini geberteyim ya da dur bir dakika. Ada'nın elbisesini eleştirebilmek için ona bakmış olmalısın. İlk senden başlamalıyım," dedi Selim. 

Utku tedirgin olurken bu duruma güldüm. Geri zekalı herif.

Selim kısa bir aradan sonra Utku'ya döndü ve "Ayrıca ne kadar ajan olsam da o kadına aşığım ve onunla ilgili yanlış bir şey söylersen ya da düşünürsen mezarını kazarım," dedi.

Utku söylenerek masadan ayrılınca Selim'in arkasından boynuna sarıldım ve "O kadın da sana aşık." diye fısıldadım.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin