Kapı çaldığında delikten kimin geldiğine baktım. Toprak ve Hureyrra'ydı.
Kapıyı açıp "İçeri geçin," dedim.
"İnsan havaalanında karşılardı." diyen Toprak'a "Durum vahim," dedim.
Toprak çantasını kapının kenarına bırakırken "Oturma odasına geçelim. Her şeyi anlatacağız," dedim.
Topraklar ile oturma odasına geçtiğimizde koltuğa oturdum ve derin bir nefes verdim.
"MİT'e sahte isimleri bizim birimden biri söylemiş ve Selim için Bars Şeker ismini seçmiş," dedim.
"Ama bu çok tehlikeli bir seçim. Bars isminden dolayı onu ajan olduğu anlaşılabilir," dedi Hureyra.
"Bence bu isimleri seçen kişi Selim ile aramızdaki bir sırrı biliyor," dedim.
Toprak merakla "Ne sırrı?" diye sordu.
"Bars kaçmadı. Onu öldürdüm," dedi Selim.
"Ne!" diye bağıran Hureyra'nın ardından Toprak "Kızım siz delirdiniz mi? Niye adamın öldüğünü söylemediniz?" diye sordu.
"Selim, Bars'ın beni aldattığı gece onu öldürmüş. O zaman ajan olduğunu bilmiyordu ve bunu anlatırsak Selim'in cezasında indirime gitmemiz imkansız olurdu," dedim.
"Cesedi ne yaptınız?" diye sordu Toprak.
"Yaktım." diye cevap verdi Selim.
"Şu an bu sırrı bizden başka bilen biri de var ve işiniz tehlikede," dedi Toprak.
"Evet," dedim.
Toprak çantasından bir not defteri çıkardı ve bir sayfasını koparıp Selim'e uzattı.
"Utku ile bu mekanları kontrol etmiştik. Siyahla yazılan yerleri o kontrol etti. Buralardan biri senin Bars'ı öldürdün yerlerden biri mi?" diye sordu.
Selim "Üçüncü sıradaki yer, benim evim." diye yanıt verince küfrettim.
"O itten bir şey çıkacağı belliydi," dedim.
"Buraya Mersin kargo gönderiyor diye kontrol etmişti." diye açıklama yapan Toprak'ın ardından Selim "Annemi Mersin öldürdü ve uzuvlarını parça parça bana gönderdi," dedi.
Ortamda kısa bir sessizlik olduktan sonra Selim "Bars'ı evimde öldürmedim. Sadece yakalatıp depoya götürdüm," dedi.
"Takip edip olanları görmüş olmalı," dedi Hureyra.
"Niye başkana gitmedi?" diye sordu Selim.
"Telefonunu arabamda bırakmıştı. Bu yüzden fotoğraf falan çekip kanıt elde edememiştir. Kanıtsız gitse de ondan haberdar olup önlem alacağımızı biliyordu," dedi Toprak.
"Şimdi de kanıt bulmaya çalışıyor," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...