İyiydi

2.9K 234 141
                                    

"Selim Aker'e inandığınızı söylediniz fakat Selim Aker bir suçlu. Bars Şeker adlı ajanımıza bir şey yapmış olamaz mı?" diye sordu Ahmet Bey.

İşte beklediğim soru buydu. Yapmış olabilirdi. Hem de her şeyi yapmış olabilirdi ama bunu söyleyemezdim.

Gözyaşlarım yanaklarımdan dökülürken "Olamaz. Hem ona kefil oldum," dedim.

 Tek kelime ile sorudan kaçsaydım Ahmet Bey durumu fark ederdi. O yüzden kelime oyunu ile bu sorudan kaçmıştım. Umarım Ahmet Bey daha da zorlamaz.

Ahmet Bey ayağa kalktı ve "Kabloları çıkarabilirsin, ajan," dedi.

Onu dinleyerek yalan makinesi ile bağlantımı tamamen kopardım.

Ahmet Bey tokalaşmak için elini uzatınca elini tuttum. Yüzündeki o tereddüt ve korkutuculuk gitmiş iyi bir adama dönmüştü.

Gözyaşlarımı silerken Ahmet Bey "İş birliğiniz için teşekkürler. Çıkabilirsiniz. Lütfen içeri Hureyra Aydın'ı yollayın," dedi. 

"Emredersiniz efendim," dedim ve toplantı odasından çıkıp derin bir nefes verdim. 

Beni bekleyen Toprak, başkan ve Hureyra'ya baktım ve "Hureyra, Ahmet Bey seni çağırıyor. Sanırım benim hakkımda soruları var," dedim.

"Tamam o zaman." deyip toplantı odasına giren Hureyra'nın ardından başkan "Nasıl geçti?" diye sordu. 

"İyiydi," dedim.

Toprak bana bakarak "Ağladın mı sen?" diye sordu. 

"Sadece bir ara duygusala bağladım. Bars hakkında çok soru vardı," dedim. 

"O herifi hala seviyor musun?" diye sordu Toprak. 

Derin bir nefes verdim ve "Sadece böyle bir adam ile yakınlaşıp onu iyi sandığım için üzülüyorum. Enayi gibi kandım," dedim. 

"Sen enayi değilsin. Sadece Bars şerefsizin teki." diyen Toprak'a gülümsedim.

"Haklısın. Sadece annemler ile bir akşam yemeği yemiştik ve o adi ile annemlerin de tanışmış olması canımı sıkıyor," dedim. 

"Bars ile tanışalı çok olmadı. O zaman sen bensiz ananlara mı gittin? Hem de akşam yemeğine? Peki Leyla Teyze'm niye beni çağırmadı? Artık istenmiyor muyum?" diye sordu. 

"Annem beni çağırmıştı ama ben yanımda Bars'ı da götürdüm. Hem bu bir seferlikti," dedim.

"Öyle olsun." diyerek trip atan Toprak'a gülerek kafamı omzuna yasladım. Elbet gönlünü alırım ya da bana bir işi düşer.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin