Kaybederiz

2.7K 244 153
                                    

"Şimdi ben sana aşkımı itiraf ettin. Sen de bana... O zaman aramızdaki ilişki ne?" diye sordu.

Bu soru kalbimi çarptırırken "Sanırım yakınlaşmış olduk," dedik.

"Öyle oldu." diye mırıldanan Selim'e baktım.

"Ne kadar suçlu olduğun benim için önemli olmasa da nasıl olacak?" diye sordum.

Bu iş beni tedirgin ediyordu. Ben ajandım, o ise suçlu.

Biz birlikte olursak bizim için değerli olan çoğu şeyi kaybederiz.

İşlerimizi, arkadaş çevremizi, saygınlığımızı...

"Senin için teslim olmaya hazırım." deyince "Selim emin misin?" diye sordum.

"Tabii eminim kızım. Senin için her şeyi yaparım. Yeter ki sen mutlu ol," dedi.

Bu dediği beni duygulandırırken "Aslında suçunda daha büyük bir indirim yapabilmem için bir yol var," dedim çekinerek.

"Ne o? Söyle, yapayım," dedi hevesle.

"Aynı tarafta olduğun mafyaları satarsan Mersin ve bağlantılarının yanı sıra sizin şebeke de çöker. Hakim böyle büyük bir işbirliğini göz ardı etmez, edemez," dedim.

Selim'i bu dediğim düşündürürken "Çevrene ihanet etmek istemeyebilirsin. Bunu anlarım ama cezanı en aza indirmek için bu gerekli," dedim.

"Yaparım." deyince "Kendini zorunlu hissedip üzülmeni istemiyorum," dedim.

"Zaten teslim olduğumda bunların hepsi bitecek. Onlara gerek duymayacağım. Muhtemelen bir ajan ile işbirliği yaptığım için de hapiste beni öldürtecekler," dedi ve derin bir nefes verdi.

"Bana her türlü düşman olacaklar. Onları hapse göndermek hem sizin için hem de benim için iyi olur," dedi.

Selim'in elinden tuttum ve "Bizim için de en iyisi olur," dedim.

"Yapalım bu işi." dedikten sonra duraksadı ve bana döndü.

"Ada, gerçekten biz şu an neyiz?" diye sorunca "Çok mu merak ediyorsun?" diye sordum.

"Tabii ki merak ediyorum. Senin hakkında birçok şeyi ,hatta her şeyi, merak ediyorum," dedi.

"Gözlerini kapat," dedim gülümseyerek.

Selim beni dinleyince ona yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdim.

Selim öpüşüme karşılık verirken gözlerimi kapattım ve kollarımı boynuna sardım.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin