Depodan çıktığımızda geri üzerini toprakla kaplamıştık. İncelenirse kazıldığı fark edilirdi.
Osman Amca'nın bizi bahçede beklediğini görünce "Osman Amca biz giderken zahmet etmeseydin," dedim.
"Aslında size vermek istediğim bir şey var," dedi Osman Amca ve cebinden karavanının anahtarını çıkarıp bana uzattı.
Eskiden karısı karavan ile gezmek istemesine rağmen alamadığı için ondan sonra para biriktirip almıştı. Karısının hayallerini gerçekleştirmek istiyordu.
"Bir evde ya da otelde kalamazsınız. Karavanda yatarsınız. Hem eşyaları gizlemek için daha iyi bir yol," dedi Osman Amca.
"Osman Amca bunu alamayız," dedim.
"İleride birbirinize harika birer eş olacağınız şimdiden belli. Bunu da düğün hediyem olarak düşün." diyen Osman Amca ile tereddütte kaldım.
"Almazsanız üzülürüm." diyen Osman Amca ile elinden anahtarları aldım.
"Karavanımın nerede olduğunu biliyorsunuz. Hadi geç kalmadan gidin." diyen Osman Amca eve girince Selim'e döndüm.
"Karavanı ben sürebilirim ama ne olur ne olmaz diye sormak istiyorum. Sen de sürebilir misin?" diye sordum.
"Sürebilirim." demesi ile "O zaman sen sürersin," dedim ve çantalardan birini alıp yürümeye başladım.
Selim karavanı sürme işini ona kakaladım diye gülerken "Karavan otoyola yakın bir garajda," dedim.
"O zaman oraya kadar benim arabamla gidelim." diyen Selim'e "Karavanı aldıktan sonra garajdan senin arabanı alırız," dedim.
"Osman Amca'ya pahalı arabayı kaptırdık desene." diyerek gülen Selim'e "Yaşlı başlı adam arabayı mı çalacak?" diye sordum gülerek.
"Ben bu adamdan her şeyi beklerim." diyen Selim'e "Sadece diğer yaşlılara göre biraz daha farklı," derken aldığım çantayı arabanın bagajına koydum.
"Sana yaklaşırsam beni tüfekle kovalayacak bir yaşlı." diye söylenen Selim taşıdığı çantaları bagaja yerleştirdi.
"Sadece beni kızı gibi görüyor. Zaten bunu fark etmişsindir. Sana damat diyor." diye açıkladım.
"Annenlerle tanışınca bu lakabı alırım diye düşünüyordum." diye böbürlenen Selim'i görmezden gelerek arabaya bindim.
Selim de şoför koltuğuna geçince "Geldiğimiz yerden geri çık. Birkaç kilometre sonra karavanın olduğu garaja gelmiş oluruz," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...