Güzel

3.8K 317 187
                                    

Bars'tan ayrılınca "Ailemin yanına sadece iş arkadaşım sıfatı ile gelmek istersen, karar senin," dedim ve ayağa kalktım.

"Sen bana az önce çıkma teklifi mi ettin?" diye soran Bars'a "Öyle mi yapmışım?" diye sordum.

"Evet öyle yaptın." deyince "O zaman senin de nazik olup cevap vermen gerekir," dedim.

"Sen öperek bir adım attığına göre ben de öperek..." diye cümleye başlamıştı ki onu durdurdum.

"O bir kere olur. Şansını zorlama," dedim.

Bars bu dediğime gülerek ayağa kalktı ve "Geri yanına dönebilir miyim?" diye sordu.

"Tabii gelebilirsin," dedim ve yatak odasına döndüm.

Bars da arkamdan gelince yatağa uzanmıştım ki üst kattan gelen sesler ile duraksadım.

Gelen inleme sesleri aklıma farklı düşünceler sokarken "Sanırım üst kattaki karı koca barışmış," dedim.

"Sanki kavga ederkenki sesleri daha iyiydi," dedi Bars.

"Koltukta rahat aslında," dedim.

"Öyle mi diyorsun?" diye soran Bars'a "Öyle söylüyorum ama yalan," dedim.

"Aslında bazayı hareket ettirmeden sadece yatağı içeriye taşıyabiliriz." diyen Bars'a "Ne duruyoruz?" diye sordum.

İkimiz de yataktan doğrulunca "Ben bıçaklandım. Sen yatağı taşı. Ben yastıkları ve örtüyü alırım," dedim.

Bars gülerek yatağı yan çevirdi ve kapıdan çıkardı.

Onun arkasından yastıkları ve örtüyü alıp salona geçtim.

Odanın ortasına koyduğu yatağa baktım ve "Klozeti de mi buraya getirsek ki. Odaya yakışır," dedim.

Bars "Yarın teşkilata gideceğiz. Geç olmadan yat, uyu." deyince yastıkları koydum ve yatağa yattım.

Yukarıdan daha az da olsa ses gelince "Bir daha böyle bir göreve çıktığımda evin yalıtımına dikkat edeceğim," dedim.

"Ben de." diyen Bars'a gülerek örtüyü üzerime çektim.

Bars'ın bana baktığını görünce "Ne oldu?" diye sordum.

"Bir şey düşünüyorum da karar verdim." deyince "Ne kararı?" diye sordum.

Bars sorumun üzerine kolunu belime sarınca güldüm ve "Güzel kararmış," dedim.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin