"Saat sekiz olmuş. Hazırlanmak için biraz geç kaldık sanırım," dedim.
"Seninle gezinirken zamanın nasıl gezdiğini fark edemiyorum." diyen Selim'e gülerek "Senin evine gitmen lazım galiba," dedim.
"Evet. Kıyafetlerimin hepsi orada," dedi.
"Benim eve yakınız. Arabanı alıp da git," dedim.
"Tamam o zaman. Hazırlandıktan sonra geri seni almaya gelirim." diyen Selim ile yine bir sessizlik oluştu.
"Babamın dediği şu şeyi düşünüyor musun?" diye sorunca "Niye düşüneyim ya? Öylesine bir sohbetti," dedim.
İçim bir tuhaf olurken Selim "Çok saçma bir şeydi. Böyle bir laf etmiş olması yanlıştı," dedi.
Yine bir sessizlik olunca aynı anda "Çok rahatsız oldun, değil mi?" diye sorduk.
Aynı anda aynı şeyi demenin komikliği bizi güldürürken "Aşırı rahatsız ediciydi," dedim.
"Benim de sabahtan beri içimi yiyordu. Seninle bu halimizi seviyorum ve babamın öyle boş laf etmesi canımı sıktı," dedi Selim.
"Dediğin gibi boş laf. Bence ilimiz de birbirimize düşüncelerimizi söylediğimize göre konu kapanabilir," dedim.
"Aynen öyle." diyen Selim'e gülümsedim ve geldiğimiz apartmana baktım.
"Benim eve geldik. Hızlı hazırlan. Kutlamaya bir saatten az kaldı," dedim.
"Yarım saate dönerim." diyen Selim'e "Görüşürüz," dedim ve apartmana girdim.
Kalbim hızla atarken babasının sözleri aklımdan çıkmıyordu. Fazla rahatsız ediciydi.
Olayları unutmaya çalışarak evime girdim ve hızla odama koştum. Bizim için olan kutlamaya geç kalmak istemiyordum.
Hızlıca siyah bir elbisemi çıkarıp giydim ve saçlarımı sıkı bir topuz yaptım.
Üzerime beyaz, uzun bir kaban alıp üzerime geçirdim.
(Kombin medyada var.)Yaza geçmiştik ama akşamları hala hava soğuk oluyordu.
Kapının çalması ile yıllardır giymediğim siyah topuklularımı çıkarıp giydim.
Kapı tekrar çalınca "Geliyorum!" diye bağırdım ve kapıya en hızlı şekilde gittim.
Kapıyı açtığımda siyah kumaş pantolonun üzerine beyaz gömlek giymiş Selim'i gördüm.
"Siktir, çok güzelsin." diyen Selim'e gülerek "Sana da merhaba," dedim.
Selim'in yutkunduğunu görünce "Aşık olduğunu bu kadar belli etme," dedim.
Selim bu dediğime gülerken "Gidelim mi?" diye sordum.
"Tabii gidelim." deyince gülümseyerek evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...