Selim'den Devam
Dışarıdan gelen bağırışlar ile yataktan kalktım.
Saat üçe geliyordu. Hangi enayi bu saatte sokaklarda bağırarak geziyordu.
"Şerefsiz Bars!" diye bağıran ses ile gözlerim kocaman açıldı. Bu Ada'nın sesiydi.
Hızla evden çıktım ve Ada'nın yanına gittim.
"Ada ne yapıyorsun? Burada benim haricimde kaç mafya var. Yakalansaydın işin biterdi," dedim.
Ada beni takmadan bağırmaya devam edecekti ki ağzını kapattım ve "Geri zekalı," dedim.
Ada ağzını kapattım diye tepinirken eve geçtim ve kapıyı kapattım.
Ada ağlayarak kafasını göğsüme yaslayınca ona sarıldım ve saçlarını okşamaya başladım.
"Söyle bakalım. Ne oldu?" diye sordum.
"Bars başka kadınla otel odasındaydı." derken aldığım koku ile "Sarhoş musun?" diye sordum.
Ada sırıtarak "Hayır." deyince "Gel sana misafir odasını göstereyim," dedim.
Ada kendini yere attı ve tepinirken "Uyumayacağım!" diye bağırdı.
Önünde eğildim ve "Ne yapmak istersin?" diye sordum.
"Bars'ın ağzını burnunu kıralım." demesine gülerek "Onu ben halledeceğim, merak etme," dedim.
"Götüm üşüyor. Beni kaldırabilir misin?" diye soran Ada'yla kollarımı iki yana açtım.
Ada bir şey dememe izin vermeden üzerime atlayınca düşmesin diye bacaklarından tuttum.
Ada kollarını boynuma sararken düşmemek için bacaklarını sıkı sıkıya belime dolamıştı.
"Niye ikidir üstünde kıyafet olmuyor?" diye sorunca "Sadece tişörtüm yok," dedim.
"Tamam, niye?" diye sordu ısrarla.
"Çünkü uyurken bir kadının kapımda bağıracağını düşünmemiştim," dedim.
Ada kıkırdayarak "O benim, değil mi?" diye sordu.
"Evet, sensin," dedim ve merdivenlerden çıkmaya başladım.
"Bu yeniliyor mu?" diyerek köprücük kemiğini ısırınca "Lan sarhoş falan demem dışarı atarım. Adam akıllı dur," dedim.
"Zaten dişimi acıttı." diyerek somurtunca "Niye acaba?" diye sordum ve misafir odasına girdim.
Ada'yı misafir odasındaki yatağa yatırdım ve "Burada yatıp uyu. Sabah konuşuruz," dedim.
"İyi geceler ortak." demesine gülümseyerek alnından öptüm ve "İyi geceler ortak," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...