Selim'in evine geldiğimde beğenerek çevreye baktım.
İki katlı lüks evin çevresine baktım ve "Sabah akşam hayvan gibi çalışıyorum. 3+1 evi anca kiralayabildim. Böyle işin tüm sülalesini..." diye mırıldandım.
Çevreye baktığımda hiçbir silahlı adam yoktu.
Tuzak olabileceğini düşünürken sessizce evin çevresinde dolaştım ve bahçeye açılan mutfak kapısından içeri girdim.
"Ada orada olduğunu biliyorum. Salondayım, oraya gel." diye seslenen Selim ile silahımı hazırda bekleterek sesin geldiği yere gittim.
Selim üzerinde sadece gri bir eşofman ile oturmuş televizyon izliyordu.
"Eğlenceli dizi, izlemek ister misin?" diye sordu.
"Buraya seni öldürmeye geldim," dedim.
"Bunu biliyorum. Zaten seni bekliyordum." deyince "Nasıl?" diye sordum.
"Yaşadığım duyulunca Mersin beni öldürmesi için birçok kişi gönderecekti ve son kavgalarımızdan sonra seni göndereceğini düşünüyordum. Sonuçta beni sen yaraladın," dedi.
"Karşılık vermeyecek misin?" diye sordum.
"Hayır, öldürebilirsin. Senin için adamlarıma izin verdim. Şu an sadece biz varız," dedi.
"Neden?" diye sordum.
"Neden bunu yapıyorsun? Neden kendi ölümüne izin veriyorsun?"
"Yaşamaya karşı içimde iyi bir his kalmadı." deyince "Salak mısın sen?" diye sordum.
"Öldür artık!" diye bağırınca ona detaylıca baktım.
Gözleri uykusuz ve yorgun olduğunu belli ediyordu. Yıpranmıştı.
"Lütfen, teslim oluyorum," dedi. Mesleki ahlâkıma edeyim.
Teslim olan bir insan öldürülmez, tutsak edilirdi.
Şimdi Selim'i tutuklarsam köstebek olduğum anlaşılır. Onu öldürürsem önce kendime sonra tüm GGT'ya saygısızlık etmiş olurdum.
Tabancamı geri belime yerleştirdim ve Selim'in yanına oturup "Ne izliyorsun?" diye sordum.
"Ciddi misin sen?" diye bağırınca "Bağırma da konuş. Daha geçen gün tehditler savuran adam nereye gitti?" diye sordum.
"Dediğim gibi yaşama hevesim kalmadı," dedi.
"Depresyona mı girdin? Alo! Zenginsin sen! Mutlu ol," dedim.
"Ada ya vur ya da siktirip git!" diye sertçe çıkışınca yanından kumandayı aldım ve diziyi başlattım. Daha önce bu diziyi görmemiştim. Aslında dizi izlediğim yoktu.
"Yanında atıştırmak için hiçbir şey yok mu?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...