Biraz düşünmemin üzerine sesi nereden tanıdığımı hatırladım. Bu üst katımızdaki çiftti.
"Memnun oldum. Ben de Ada," dedim.
"Böyle gençleri görmek sevindirdi. Yeni mi evlendiniz?" diye sordu.
"Daha evlenmedim." diyen Bars'a tek kaşımı kaldırıp baktım.
"Parmağınızda yüzük de göremiyorum." diyen kadına "Yüzükler şu an kuyumcuda. Parmak ölçülerinde sorun oldu," dedim.
"Anladım canım." diyen kadın ile ortamda bir sessizlik oluştu.
"Çok şirin bir çift olmuşsunuz. Çalışıyor musunuz?" diye sordu kadın.
"Evet, ikimiz de çalışıyoruz," dedim.
"Nerede çalışıyorsunuz?" diye soran adama Bars "İkimiz de özel bir kurumda masa başı çalışıyoruz." diye geçiştirdi.
Gizli görev ile buradaydık. İşimizi söyleyemezdik.
Gizli görev olmasa da söyleyemezdik aslında. GGT'den sivillerin haberi olmamalıydı.
"Daha iyi bir ev bulabilirsiniz." diyen kadın ile kocası onu uyarmak için yalandan öksürdü.
"Zaten bir ev bulana kadar burada kalıyoruz. Ev sahibi tanıdık da anahtarları verdi," dedi Bars.
"Anladım canım." diyen kadının üzerine kaçıncı katta olduğumuza baktım. Bu asansör niye zemin kata inmek bilmiyordu?
"Biz de sık sık tartışma yaşarız. Sesimizi duyduysanız kusura bakmayın." diyen kadın ile "Evet, dün gece de kavga ediyordunuz galiba," dedim.
Bars beni susturmak için dürterken kadın utançtan kızarmıştı.
Gece onlar yüzünden rahat edememiştim.
Asansör zemin katta durunca kapısı açılınca Bars elimden tuttu ve yürümeye başladı.
Üst kat komşumuz bizden yavaş yürüdükleri için geride kalırken apartmandan çıktık.
"Komşulara karşı çok kabasın." diyen Bars'a "Üzgünüm. Sadece sevgili yaptıktan hemen sonra sevgilimle onların seksini duyduğum için kızgınım," dedim.
Bars "sevgilim" kelimesine sırıtırken "Arabanın kilidini aç," dedim.
Bars arabanın anahtarını çıkarıp kilidini açınca ön taraftaki yolcu koltuğuna oturdum.
Bars da şoför koltuğuna oturunca kemerimi taktım.
Telefonuma mesaj gelince kimden olduğuna baktım.
Annem "Akşam geç kalmayın." diye mesaj atmıştı.
Gülerek "Kalmayız." diye cevap yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...