Taksiden indiğimde derin bir nefes verdim.
İlk bulduğum taksiye binmiştim ve şerefsizler hayvan gibi para vermiştim. Niye taksi bu kadar pahalı lan?
Kazıklanmışlık hissini bir kenara bıraktım ve otelden içeri girdim.
Resepsiyona gittim ve resepsiyondaki üniformalı adama "Bir buçuk saat önce Bars Şeker adında biri giriş yapmış olmalı. Oda numarasını alabilir miyim?" diye sordum.
"Dört yüz otuz bir numaralı odada." deyince "Kaçıncı kat oluyor?" diye sordum.
"Dördüncü kat." deyince "Çok soru sormuş gibi hissediyorum ama hangi tarafta? Doğu mu batı mı?" diye sordum.
"Yön bilgim çok iyi değil ama asansörden inince sağ tarafınızda kalır." diyen görevliye "Teşekkürler," dedim ve asansöre yöneldim.
Asansöre bindiğimde dördünce kata çıktım ve asansörden inince sağımda kalan odaların numaralarına bakmaya başladım.
"431" yazılı odaya geldiğimde derin bir nefes verdim ve kapıyı tıktıkladım.
Kapı uzun bir süre açılmayınca tekrar tıktıkladım. Acaba kapının deliğinden beni görüp kapıyı açmıyor muydu?
"Bars, lütfen kapıyı aç." diye seslendim.
Kapı açılınca bornozlu Bars'a baktım ve saçının kuru olması nedeniyle "Duşa mı giriyordun?" diye sordum.
"Evet." diye cevap vermesi üzerine niye geldiğim aklıma geldi.
Hızla ona sarıldım ve kafamı boynuna gömdüm.
"Özür dilerim. Beni çok merak etmiştim ve açıklama yapmadım. Sadece fazla yorulmuştum," dedim.
Bars kollarını belime sararken "Sana bağırıp kötü davrandığım için üzgünüm. Hayvan gibiydim," dedi.
"Eve dönelim mi?" diye soran Bars'a "Bornozla dönmeyeceksin sanırım. Hadi üzerini değiştir," dedim.
Bars "Tamam." derken içeri geçecektim ki kolumdan tuttu ve "Biraz içerisi dağınık. Burada beklesen daha iyi olur," dedi.
"Dağınıklık mı sorun olacak? Kapı eşiğinde beklemekten iyidir," dedim ve içeri geçtim.
İçeri geçmem ile yatakta çıplak halde uyuyan kadını gördüm.
"Sanırım kast ettiğin dağınıklık farklı bir anlamdaymış," dedim.
"Ada gerçekten özür dilerim." diyen Bars'ın suratına sert bir tokat attım ve "Sen nasıl böyle bir şey yaparsın lan?" diye sordum.
"Ara vermiştik!" diye bağırınca "Cevabın bu mu? Gerçekten sevseydin ayrıldığımızda bile başka kadına bakmazdın," dedim ve hiçbir şey demesine izin vermeden odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...