Eve girdiğimde Bars hızla bana sarıldı ve "Ada nerede kaldın? Meraktan çıldırdım! Az kalsın soruşturmayı iptal edip baskını şimdi yapıyorduk!" diye bağırdı.
"Üzgünüm. Uzun hikaye," dedim.
"Dinlemeye hazırım. Anlat." deyince "Aslında yatmak istiyorum. Yarın konuşuruz," dedim.
"Ada ciddi misin? Ortalıklarda yoktun. Gece yarısında kokmuş halde eve geliyorsun ve hiçbir şey anlatmıyorsun!" diye bağırdı.
İğrenç koktuğumun farkındayım. Sonuçta biri bileğime işedi ve saatlerce ormanda kaldık.
Yine de böyle kaba bir dille söylemesi kalbimi kırmıştı.
"Pardon. Senin tarafından bakınca haklısın," dedim.
"Anlat şimdi," dedi.
"Arkadaşımla şehir merkezinden uzaktaydık ve arabasının benzini bitti. Sonra yaya olarak gelirken bileğimi arı soktu ve bizi yavaşlattı," dedi.
Bars "Bu koku." derken duraksadı ve "Ayağına mi işedi?" diye sordu.
"Arının soktuğu yer benim yapabileceğim bir konumda değildi ve onun yapması gerekti fakat arının cinsi öldürebilecek güçteydi," dedim.
"Telefonda konuşurken yanında olan arkadaşın mı?" diye sorunca "Evet," dedim.
"Kim bu arkadaşın?" diye sorunca sakin kalamadım ve "Sorguda mıyım?" diye sordum.
"Nasıl adlandırmak istersen... Ben bir adamın sevgilisinin ayağına işeyen herifin kim olduğunu merak etmesi, diyorum," dedi.
"Adını veremem ve o arkadaşım olmasının yanı sıra içerideki muhabirimdi! Bize Mersin için en önemli olan mekanı verdi!" diye bağırdım.
"Benim niye bu muhabirden haberim yok? Soruşturma ikimize ait!" diye bağırdı.
"Hızlı gelişti ve eğer senden bir gizlim olsaydı şu an muhabirimden bahsetmezdim!" diye bağırdım.
"Belki de sadece bahanen budur. Söylesene, kim bu muhabir?" diye sordu.
Selim'i ona söyleyemezdim. Beni vuran herif ile o kadar yalnız kaldım, bana yardımcı oluyor diyemezdim.
Sessiz kalmamın üzerine Bars "Ne beklemeliydim ki! Sevgilim gece yarılarına kadar tanımadığım bir herif ile takılıyor. Kim olduğunu sorduğumda cevap alamıyorum! Söylesene, Ada. Ne yaptınız onca saat?" diye imayla bağırınca ne diyeceğimi bilemedim.
"Bana güvenmiyorsan siktir git ve ara verelim. Eğer ara vermek istemiyorsan da ben duştayım. Çıkana kadar adam akıllı düşün ve sonra özür dile," dedim.
Bars bana bir şey demezken yatak odasından kıyafet aldım ve banyoya girdim. Sıcak bir duşa ihtiyacım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...