Başkan telefonu açarken biz evden çıkıyorduk. Bir saniye bile gecikmek istemiyorduk.
"Efendim ajan." diyen başkana "Efendim acil baskın yapmamız lazım," dedim.
"Ne oldu?" diye sordu başkan.
"Halil Turan, Hakan Turan'a yardım etmek istemiyor. Ona zarar vermek için kaçırdı," dedim.
"Neden?" diye soran başkan ile telefonu hoparlöre aldım.
Hureyra yeni öğrendiği bilgileri bilgisayarında açtı ve konuşmaya başladı.
"Her şey Hakan Turan'ın şehirler arası bir koşu yarışını kazanması ile olduğunu düşünüyorum. O zaman ikizler on yaşındaymış. O yarışın ardından Hakan Turan koleje verilmiş fakat Halil Turan devlet okuluna devam etmiş. Hakan Turan eğitim için yurt dışlarına yollanmış fakat Halil Turan'ın gittiği en değişik yer köy olarak görünüyor."
"Biraz daha hızlan," dedim.
"Hakan Turan ünlenince bu durum daha da kötüleşmiş. Kimsenin Halil Turan'dan haberi yokmuş. İki sene önce halka açık bir yerde Halil Turan, Hakan Turan ile büyük bir kavga etmiş. Zaten ikizi olduğunu neredeyse herkes o zaman öğrenmiş," dedi Hureyra.
"Eğer Hakan Turan olmasaydı Halil Turan çevresi tarafından saygı duyulabilecek biri olabilirmiş. Aslında bunun sorumlusu Hakan Turan değil fakat Halil Turan'ın öyle gördüğüne eminim. Kesinlikle Hakan Turan'ı kaçırma sebebi kendi elleriyle öldürmek istemesi," dedim.
"Baskınları nereye yapacaksınız?" diye sordu başkan.
"Halil Turan'ın Hakan Turan'ın ortağı Galip Yıldırım ile gizli bir iletişimi olduğunu öğrendik. İstanbul'dan bir tim Galip Yıldırım'a baskın yapmalı. Biz de Halil Turan'a baskın yapacağız," dedim.
"Şu an nerede olduğunu biliyor musunuz?" diye sordu başkan.
"Evet, Hureyra yerini tespit etti," dedim.
"Konumu bana atın. Destek göndereceğim." diyen başkan ile Hureyra "Ben hallediyorum," dedi.
"Başka bir şey var mı?" diye soran başkana "Yok," dedim.
"Kazanız mübarek olsun." diyen başkana "Sağ olun," dedim ve telefonu kapattım.
O sırada dün konuştuğum polis memurundan aldığım mesaj doğru yolda olduğumuzu kanıtladı.
"Arabadaki parmak izleri Halil Turan'a aitmiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...