Yardım

2K 196 159
                                    

Polisler geldiğinde MİT kimliğimi çıkardım ve "İntihar eden adamın kimliğini biliyor musunuz?" diye sordum.

"İsmail Tekir. Aranan bir suçluydu," dedi polis memuru. 

"Otele görevli olarak sızmış. Yakalamamın üzerine intihar etti," dedim.

"Eda Hanım karakola gelmeniz gerekiyor." diyen polis memuruna "Gizli bir görevdeyim. Bu sebeple gelemeyeceğim. Gerisini siz halleder misiniz?" diye sordum. 

"Tabii." diyen polis memuru ile "Sağ olun," dedim ve Selim'i çekiştirerek olay yerinden uzaklaştım.

"Sen mi öldürdün?" diye soran Selim'e "Kendi atladı ama telefonu ve silahı bende fakat bu işin altından tek başımıza kalkamayız," dedim. 

"Yardım mı isteyeceğiz?" diye sordu Selim.

"Başkanı arayıp elemana ihtiyacımız olduğunu, Toprak ve Hureyra'yı yanımıza getirteceğim. Yardımları lazım," dedim.

"Haklısın." diyen Selim'e "Arıyorum öyleyse," dedim.

"Ara." diyen Selim ile başkanı aradım.

Telefonu anında açınca "Konuyu uzatmak istemiyorum. Dava sandığımızdan da büyük. Kaldığımız otele kadar adam koymuşlar," dedim. 

"Beni aradığına göre bir isteğin var," dedi.

"İki kişinin daha buraya gelmesini istiyorum," dedim. 

"Normalde Utku ve Toprak yardım ederdi fakat Utku izne çıktı. Onun yerine kimi istersin?" diye sordu başkan. 

"Hureyra."

"Hureyra mı? Bilişim uzmanı, bir çatışmada size yardım edemez," dedi başkan. 

"Bilişim konuları için lazım zaten," dedim.

"Tamam. Bu akşam dokuzda yanınıza gelecekler. Başka bir şey var mı?" diye sordu başkan.

"Yok, teşekkürler." dememin üzerine telefonu kapattı.

Selim merakla "Geliyorlar mı?" diye sordu.

"Evet," dedim. 

"Onlara Bars'ı öldürdüğümü söylememiz gerekecek." diyen Selim'e "Biliyorum ama yapabileceğimiz başka bir şey yok. İsmail itinin telefonundan iyi bilgiler çıkabilir. Bu yüzden Hureyra'ya ihtiyacımız var. Toprak'a ise güvenim sonsuz," dedim.

"Şimdi nerede kalacağız?" diye sordum.

"Sevgilin hala zengin." diyen Selim'e gülerek "O zaman iyi bir yer ayarlasan iyi edersin," dedim. 

"Bana güven." diyen Selim'e gülerek "Güvenmesem burada olmazdın," dedim. 

Selim bu dediğime gülerken aklıma ilk başta onu vurduğum geldi. O da beni bıçaklamıştı. O gün bana sevgili olacağımız söylense ne gülerdim be.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin