Sunacaktır

2.8K 254 91
                                    

"Tabii ki doğru olur. Şimdi bana köstebeğim diye bahsettiğiniz kişinin adını verin," dedi.

"Adı Selim. Soyadı Aker," dedim. 

Ahmet Bey telefonuna baktıktan kısa bir süre sonra "Birçok suçtan aranan, önemli biri. Selim Aker'e nasıl güvendiniz?" diye sordu. 

"Kendisi için hayati önem taşıyan eşyasını buldum ve Mersin'den en az onun kadar nefret ettiğimi söyledim. Bunun yanı sıra duygusal çöküntüdeydi, strateji oluşturabilecek bir durumda değildi," dedim. 

"Selim Aker'e kefil olabilir misiniz?" diye sordu. 

"Kod adı Mersin olan soruşturmada bana yaptığı yardımlar hakkında ona kefil olurum," dedim. 

"Selim Aker'e yalan söylediğinizden bahsettiniz. Bu konuyu açın, lütfen," dedi. 

"Mersin'in arkadaşlarımı öldürdüğü için ondan nefret ettiğimi ve ona ulaşabilmek için içlerine girdiğimi söyledim," dedim. 

Ahmet Bey "Sana olan yardımından bahseder misin?" diye sordu.

"Bana Mersin lakaplı, suçlu Hakan Turan'ın en önemli mekanı verdi. Bu mekanda Hakan Turan'ın tüm bağlantısını, şanslıysak daha fazlasını bulacağımıza eminim. Bunun yanı sıra bana o en önemli diye bahsettiğim ahırdaki gizli çalışma odasına girmekte yardımcı olacak," dedim. 

Ahmet Bey kaşları çatılırken merak dolu bir ses tonunda "Onun yardımı olmadan yapamıyor musunuz?" diye sordu. 

"Buna net bir cevap veremem. Daha mekanı göremedim. Yine de verilen eğitimleri başarıyla geçtiğim düşünülürse yapabilirim fakat ben bir ajanım. Ajan gibi düşünür, ajan gibi davranır, ajan gibi karar veririm. Selim Aker bir suçlu. Suçlu gibi düşünür, suçlu gibi davranır ve suçlu gibi karar verir. İşte bu yüzden bana farklı yöntemler sunacaktır. Onun sayesinde daha kusursuz bir iş çıkarabilirim," dedim.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin