Sevmediler

3.4K 265 177
                                    

"Baban seni eve bırakırdı. Bu kadar erken gitmeyeydin." diyen annem ile "Aslında Bars ile aynı yere gideceğiz," dedim.

"Nasıl?" diye sordu babam.

"Gizli soruşturmayı yürütmek için ortak bir mekanda çalışıyoruz. Oraya gitmemiz lazım," dedim.

Yalan söylememiştim. Sadece ev demek yerine ortak bir mekan demiştim.

"Anladım kızım." diyen anneme "Şu görev esnasında gelemem sanırım ama boşta olduğum ilk anda tekrar geleceğim," dedim.

"Sen de gel delikanlı." diyen babamın sesi tuhaftı. O da annem gibi pek sevmemişti sanırım.

"Geliriz, merak etmeyin," dedim ve evden çıktım.

Bars da ayakkabılarını giyince annem tekrardan "Görüşürüz," dedi ve kapıyı kapattı.

Bars bana baktı ve "Annemler beni sevmedi," dedi.

"Sadece alışamadılar," dedim.

"Yalan söyleme Ada. Basbaya sevmediler beni," dedi

Bars'ın elini tuttum ve "Seninle ilk tanıştığımızda ben de pek ısınamamıştım ama şu an görüyorsun. Sevgiliyiz," dedim.

"Niye sevmemiştin?" diye merakla soran Bars'a "İlk tanıştıklarına biraz soğuksun," dedim.

"Galiba haklısın." diyen Bars'a gülümsedim ve "Bu yüzden mi ilişkimizi söylememi istemedin?" diye sordum.

Merdivenlerden inerken "Evet. Biraz beklesek daha iyi olur diye düşündüm," dedi.

"Sen nasıl istersen öyle yaparız ama şimdi eve gidelim ve yatıp uyuyalım. Yarın yine Hakan Turan'ın mekanına gideceğiz," dedim.

"Onun da bağlantılarını nasıl öğreneceğimizi bulmalıyız," dedi.

Apartmandan çıkarken "Selim ile o kavgadan sonra birde karnından vurunca Hakan Turan'ın gözüne girdim. Bence oradan yaklaşabilirim," dedim.

"Elimizdeki en iyi yol bu gibi. Dua edelim de seni yanına alsın," diyen Bars arabanın kilidini açınca ön taraftaki yolcu koltuğuna oturdum.

"Elbet bağlantılarını tuttuğu bir dosyası, listesi ya da bunlar gibi bir şeyi vardır. Ona ulaşmalıyız," dedim.

Bars arabayı çalıştırırken "Merak etme, hallederiz," dedi.

Bu dediğine gülümsedim. Canımı sıkan bir mevzu daha vardı. O da Selim...

Öldü mü? Hayatta mı? Hayattaysa durumu nasıl?

Birlikte geçirdiğimiz son anlarda birbirimize tehditler savuruyorduk.

Durumunu öğrenmeli, eğer yaşıyorsa işe koyulmalıydım.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin