"Sana aşkımı itiraf ettiğimde ne düşünüyordun? Görev bitince zaten tutuklar, bir daha görüşmem mi dedin?" diye sorarken sesinin titrediğini fark ettim.
"Selim aklımdan öyle bir şey geçmedi, geçmez de. Ben sana gerçekten çok değer verdim," dedim.
"Bars da mı ajandı?" diye sorunca "Ajandı," dedim.
"Şu sorgu işi... Aslında gerçek değil." diye mırıldanmasının üzerine "Değildi," dedim.
"Bars'ın kaybolduğunu nasıl fark ettiler?" diye sordu.
"Bars'ın gittiğini bana söylediğinde amirlerimin yanına gittim. Bars'ın gittiğini söyledim ama gerçekten onu öldürmüş olabileceğini düşünmemiştim," dedim ve derin bir nefes verdim.
"Sorguya alındığımda yalan makinesine bağlandım. Aramızdaki ilişkiye değinmeden olanları anlattım." derken sorgudaki anlar aklıma geldi.
"Adam bana niye senin sözüne inanıp Bars'ın gittiğine emin olduğumu sordu. O sıra aklıma dank etti fakat çok geçti. Sana çoktan değer vermeye başlamıştım. Sana kefil olduğumu, güvendiğimi söyledim," dedim.
"Onca yalanından sonra niye buna inanayım?" diye sorunca duraksadım.
Bana olan güveni kırılmıştı. Güven olmadan hiçbir şey olmazdı.
Bana inanması umuduyla "Az önce seni polislerden kurtardım," dedim.
"Belki de benimle hala işin vardır. Merak etme, ben senin aksine duygularım ile hareket ederim. Sana yardım edip tüm suçluları yakalamanı sağlayacağım. Sadece bana yarın saat iki için izin ver. Annemin cenazesine gideceğim," dedi.
"Selim lütfen böyle konuşma. Hem benimle yaptığın işbirliğinin karşılığı olarak suçunda indirime gidilmesi için hakim ile bizzat görüşeceğim. En hafif suçu almanı sağlayacağım," dedim.
"Ada hala aynı laflar. Sen, seninle işbirliği yaptım diye bana yardım edeceksin. Bense sana aşığım diye yardım edeceğim. Lütfen daha çok kalbimi kırma." derken gözünden bir yaş aktı.
"Yeter!" diye bağırdım bir anda.
Onun haklı olduğu yerlerin olduğunu biliyordum fakat onu kaybetme eşiğine gelmek canımı yakıyordu.
"Yeter! Tek sen acı çekmiyorsun! Benden nefret edecek olmandan, benden uzaklaşmandan, beni iğrenç biri olarak görmenden, beni yanlış anlamış olmandan dolayı acı çekiyorum!" diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Mersin
ChickLitKıdemli iki ajana verilen bir görev üzerine köstebek olarak girdikleri teşkilat ve yaşadıkları...