Üzgünüm

5.1K 393 265
                                    

"Yeni işi hayırlı olsun diye dışarı çıkarsam olmaz mı?" diye sordu Toprak.

"Olmaz. O zaman diğer çalışanlar da olmalı. Sadece sen olursan yanlış bir izlenim oluşturabilirsin," dedim.

Toprak ofladıktan sonra "Sizin iş nasıl gidiyor?" diye sordu.

"Aralarına girmeyi başardık," dedim.

"Emin misin? Kavga etmiş gibisin," dedi Toprak.

"Biz işe alındıktan sonra binaya ateş edildi. O sırada Ada Hanım bana haber vermeden kaçan bir adamın peşinden gitmiş," dedi Bars.

"Sen gelmeseydin adam kaçmazdı ve onu yakalayabilirdim," dedim.

"Suçlu ben mi oldum? Adam seni bir güzel benzetmiş. Sen hala yakalayabilirdim diyorsun." diye boş konuşan Bars'a "Sen bir de onu görseydin. Hali benden beter," dedim.

"Kesin öyledir." diyen Bars'a sinirle ayağa kalktım ve "İştahım kaçtı," dedim.

"Ada üzgünüm ama ölebilirdin," dedi Bars.

"Vay canına ciddisin sen," dedim.

"Of Ada! Bir kere de ciddi kal." diye bağıran Bars'ı takmadan Toprak'a "Konuşuruz yine. İyi geceler," dedim.

Toprak da bana "İyi geceler." deyince yatak odasına gittim ve kendimi yatağa attım.

Evin kapısının açılıp kapandığında dair ses duyunca ofladım. Toprak gitmiş olmalıydı.

Odanın kapısı tıktıklanınca "Gel," dedim.

Bars içeri girince "Ne var?" diye sordum.

"Bağırdığım için üzgünüm," dedi.

"Ee," dedim.

Yatağın ucuna oturdu ve "Ölebilirdin ve böyle bir şeyi senin gibi küçük göremiyorum," dedi.

"Bars sadece ölüm tehlikesiyle karşı karşıya çok kaldım. Artık bu olanlar beni endişelendirmiyor. Ayrıca o adamı gerçekten güzel dövdüm," dedim.

"Dövmüşsündür, inanıyorum." deyince "Sen gelmeseydin de yine birbirimize girecektik ve ölebilirdim," dedim.

"Eminim ki o adamı yakalardın," dedi.

Bu dediğine gülerken "Yerde rahat edebiliyor musun?" diye sordum.

"İdare ediyorum." deyince oturduğum iki kişilik yatağa baktım.

"Yaklaşmamak şartıyla yanıma yatabilirsin," dedim.

Bars bu teklifime şaşırırken "Ben uyuyorum. Yatmak istersen yanım boş," dedim.

Örtünün altına girdikten sonra ona arkamı döndüm.

Bars'ın yanıma yattığını hissedince gülümsedim. Garip bir çift olmuştuk.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin