Orası

3.1K 265 277
                                    

Selim arabayı sürerken "Arabada harita var mı?" diye sordum. 

"Torpido gözünde olacaktı." diyen Selim ile torpido gözünü açıp kurcalamaya başladım.

Harita bulunca "Kalemin var mı peki?" diye sordum. 

"O da torpido gözünde olmalı." diyen Selim'e "Torpido gözünden birazdan kayıp olan tabancam da çıkacak." derken tabancamı gördüm. 

Selim "O kavgadan sonra bende kaldı." diye açıklama yaptı.

Silahımı geri aldıktan sonra bulduğum tükenmez kalemi de aldım ve torpido gözünü kapattım.

"Bir ara bu torpido gözünü topla," dedim.

"Toplarım, toplarım." diyen Selim'in beni geçiştirdiğini biliyordum ama zorlamadım. 

Bars'ın attığı dosyayı açtım ve tüm mekanları tek tek harita üzerinde işaretledim. 

"En son işaretlediğin yerde hangi mekan var?" diye sordu.

"Bir ahır." deyince "Hedefimiz orası," dedi.

"Nasıl anladın?" diye sordum.

"Mersin'in bir ahırın altına gizli bir çalışma yeri inşa ettirdiğini herkes duymuştur." deyince "Ben duymamıştım," dedim.

Gülümseyerek "Bilmemek suç değil," dedi.

"O zaman tüm bağlantılarını o ahırdaki gizli yerden bulabiliriz," dedim.

"Evet, bulabiliriz." diyen Selim arabayı park edince geldiğimiz alana baktım.

Burada bıçaklanmıştım. Burada Selim'i vurmuştum.

Arabadan indiğimizde Selim "Sen nerede duruyordun?" diye sordu.

İlk geldiğimde durduğum yere gittim ve "Tam burada," dedim.

"O zaman buradan aramaya başlayalım," dedi Selim ve yanıma gelip yere çömeldi.

Yanına eğildim ve "Öyle bir değeri olduğunu bilseydim ve asla o kolyeye zarar vermezdim," dedim.

"Bilmiyordun ve o anda düşmandık. Öyle bir eylemde bulunman çok normal," dedi.

Bu dediğine tebessüm ederken "Bir de o anki davranışların ile çok seksiydin." deyince ofladım.

Telefonum çalınca arayana baktım. Bars'tı. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Efendim Bars."

"İyi olduğunu kontrol etmek istedim." deyince gülümseyerek "İyiyim, merak etme," dedim.

"Emin misin?" diye sorunca "Hayır Ada'yım," dedim.

Selim suratıma baktı ve "Telefondaki emin misin diye sormadı, değil mi? Eğer tahmin ettiğim espriyi yaptıysan." diyordu ki Bars "Yanındaki kim?" diye sordu.

"Arkadaşım," dedim.

"Erkek mi?" diye sorunca "Evet," dedim.

Bars bir şey derken telefondan şarjı bitiyor diye uyarı aldım.

"Bars şarjım bitiyor. Şu an iyiyim, merak etme. Dönerim ben," dedim ve telefonu kapattım.

"Biraz fazla mı korumacı?" diye soran Selim'e "İş tehlikeli," dedim.

Selim "Anladım." diye mırıldanırken "Ve evet, orada düşündüğün espriyi yaptım," dedim.

Selim bu dediğime gülerken kolyeyi aramaya koyuldum.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin