Olabilseydi

1.8K 159 87
                                    

"Tebrik ederim hamilesiniz." diyen doktora Toprak "Hiçbir problem yok, değil mi?" diye sordu.

"Şu anlık her şey normal gözüküyor." diyen doktora "Teşekkürler," dedi.

"Gidelim mi?" diye sordum.

"Tabii." diyen Toprak ile doktorun odasından çıktık.

"Ciddi ciddi hamileyim," dedim.

Toprak hevesle "Dayı oluyorum," dedi.

"Evet." diye mırıldandım.

"İyi misin?" diye soran Toprak'a "Sadece şok içindeyim. Hayatım boyunca hamile kalmak istemezken evlenmeden hamile kaldım," dedim.

"Bundan pişman değilsin, değil mi?" diye soran Toprak'a "Tabii ki pişman değilim. Sadece Selim yokken olmasını istemiyorum," dedim.

"Aramaları sıklaştıracağım." diye konuşan Toprak'a "Lan madem sıkılaştırma imkanın vardı, yapmadın?" diye bağırdım.

"Duyguların hep böyle mi olacak?" diye soran Toprak ile derin bir nefes verdim.

"Tamam, sinirlenme. Gel seni evine bırakayım." deyince "Başkan ile konuşmam lazım. Ben de teşkilata geliyorum," dedim.

"Sen bilirsin." diyen Toprak moralimin yerine gelmediğini fark edince kolunu omzuma attı ve "Selim seni gerçekten seviyor. Eminim ki onu bulduğumuzda yeterli bir açıklaması vardır," dedi.

Hastaneden çıkarken "Öyle değil mi?" diye sordum.

"Tabii ki öyle." diyen Toprak'ın beline sarıldım ve yürümeye devam ettim.

"İyi ki senin gibi bir salakla arkadaş olmuşum," dedim.

"Sence kız mı erkek mi olacak?" diye soran Toprak'a "Sağlıklı olsun yeter," dedim.

"Onun için alışverişe çıkabilir miyiz?" diye sordu Toprak.

"Önce cinsiyeti belli olsun, Toprak," dedim.

"Ne zaman belli olur bu?" diye soran Toprak'a "Üç, dört ay var daha," dedim.

"Senin en sevdiğin renk kırmızı değil mi? Kırmızı da hem erkeğe hem kıza yakışır. Kırmızı eşyalar alalım. Beyaz ve siyah da alırız." deyince "Dayısı olarak hediye alırsın ama diğer eşyalarını Selim ile seçeceğim," dedim.

Selim bu tatlı endişeyi tatmak istediğini söylemişti. Keşke ilk öğrendiğimde de yanımda olabilseydi.

"Bir kere daha sevişip çocuk yaparsınız. Onda da Selim seçer." deyince kafasına vurdum.

"Salak adam! Salaksın sen, salak!"

Toprak bu dediğime gülerken arabasına bindim ve kemerimi taktım.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin