Ödeştik

3.1K 272 252
                                    

"Ada öldürmeyeceksen git." diyen Selim'e "Beni, beni düşmanını... Kovuyor musun?" diye sordum. 

Selim derin bir nefes verdi ve "Ne halin varsa gör," dedi. 

"O zaman ben cips var mı diye bakmaya gidiyorum," dedim ve mutfağa gittim. 

Selim peşimden bile gelmemişti. Kendi güvenliği hakkında hiçbir kaygısı yoktu. Adam ölmek istiyordu. 

Mutfak dolaplarını kurcaladığımda hep hazır yiyecekler olduğunu gördüm. Bu adam bu kadar kası hazır yemekler sayesinde yapmış olamaz.

Dolaptan sade cips bulunca sırıtarak aldım ve açıp yemeye başladım. 

"Ada oradaki sen misin?" diye içeriden seslenen Selim'e cevap vermedim. Ağzım doluydu yani. Bir de seslenmeye üşeniyorum. 

Selim oflayarak mutfağa girince "Cips ister misin?" diye sordum. 

"Niye cevap vermedin?" diye sorunca "Üşendim," dedim. 

"Kızım sen deli misin! Birbirimizi öldürmek için yeminler ettik. Hem seni bıçakladım," dedi.

"Ben de seni vurdum. Böylece ödeştik. Hem sen de yeminin arkasında durmadın," dedim.

Selim elimden cipsimi alıp tezgahın üzerine koydu ve kolumdan tutup çekiştirerek sokak kapısına doğru yürümeye başladı. 

Kapıyı açtığında beni dışarı ittirdi ve kapıyı sertçe kapadı. 

"Misafirperverliğin gözlerimi yaşarttı!" diye bağırdım. 

İçeriden ses gelmeyince geri mutfak kapısına gittim. Geri zekalı burayı da kilitlemişti. 

Sırıtarak mutfak kapısının üzerindeki pencereye baktım. Bence oraya çıkabilirdim. 

Birkaç adım geriye gittim ve pencereden içeriyi görmeye çalıştım. Sanırım o pencere banyoya aitti. 

"Denemekten zarar gelmez." diye mırıldandım ve mutfağın bahçeye açılan kapısının kulpuna ayağımla bastım ve kapının en üst kısmındaki çıkıntıya tutundum. 

Evin dış yapısı düz değildi. Duvara sonradan yarım metre aralıklarla  tahtalar yerleştirilmişti. Sanırım bunun sebebi bir sorun olduğunda ikinci kattan kaçabilmekti. 

Dikkatlice tırmanmaya başladım. Aldığım çoğu eğitimin bu kadar işime yarayacağını bilsem böyle söylenmezdim. 

Banyo penceresine geldiğimde camın hafif aralıklı olduğunu gördüm. Camı daha da açtım ve içeriye girdim. 

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin