Takip Cihazı

2.6K 228 144
                                    

Selim'in adamı geldiğinde derin bir nefes verdim.

Buraya geldiğimizde arabayı park ettiğimiz yeri gören kameraların hepsini dikkatlice başka yöne çevirmiştim.

Birisinin bizi görme ihtimali kalmayınca da arabanın her yerini didik didik etmiş, takip cihazı veya dinleme cihazı var mı diye kontrol etmiştim.

Şüphelerimde de haksız çıkmadım.  Arabaya takip cihazı yerleştirilmişti.

"Selim ajanların içinde gerçekten bir köstebek var ve bu köstebek şu an sorguda söylediğim her şeyi biliyor," dedim.

"Ahmet denilen ittir." diyen Selim'e "En mantıklı olanı o," dedim.

"Şimdi telefonunu vermelisin," dedim.

Selim cebinden telefonunu çıkarınca elle çıkarılabilecek tüm parçalarını ayırıp yere attım ve üstüne bastım.

Aynısını kendi telefonuma da yaptıktan sonra Selim'e "Ben alışveriş merkezine giriyorum. Sen de yarım saat sonra gir ve kendi tarzın olmayan kıyafetler seçip al ve alışveriş merkezinden çıkmadan önce kıyafetlerini değiştirip buraya gel," dedim.

"Kendimi ajan filmlerinde gibi hissediyorum." diyen Selim'e "Ajan bir sevgilin var," dedim.

"Kime çalışıyorsun? Teşkilatınız nereye bağlı? Türkiye'de öyle ajan falan yok diye biliyorum. Siz kimsiniz?" diye sorular yağdıran Selim'e baktım.

"Devlet için çalışan gizli bir örgüte bağlıyım. Sana daha fazlasını anlatmak isterdim fakat sivillere bu örgütten bahsetmek yasak," dedim.

"O zaman işini tehlikeye atma diyeceğim de şu an benimle iş tutuyorsun," dedi.

"Aslında pek sayılmaz. Çünkü ne kadar seni polislerin elinden kaçırsam da bunu yapmam gerekiyordu. Yoksa soruşturma tehlikeye düşerdi. Yani hiçbir şekilde suçum yok," dedim.

"Senin için bir sorun yoksa iyi." diyen Selim'e gülümsedim.

"Adamına emir vermem sıkıntı olur mu?" diye sormamın üzerine Selim "Hayır, olmaz." diye cevap verdi.

Adama döndüm ve "Biz gelene kadar burada takıl. Biz buraya geri döndüğümüzde önlem olarak temasta bulunmamalıyız. Bu sebepten bize bakma bile ve biz senin getirdiğin araba ile giderken sen de bizim buraya geldiğimiz araba ile şehirden uzaklaş ve arabayı bir yere bırakıp geri dön," dedim.

Adamın "Emredersiniz Ada Hanım." demesinin üzerine Selim'e döndüm ve "İşe koyulalım," dedim.

Kod Adı: MersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin