Végül aztán együtt aludtunk Bakugouval. Hála isten nem buktunk le, így nem kerültünk bajba. A hét hátra lévő része elég nehézkesen telt el. Végül abba maradtunk a többiekkel, hogy a táborba köszöntjük fel Kirishimát, mert mégis csak aznap van a szülinapja. Szerencsénkre Aizawa senseit abszolút nem érdekelte a dolog egészen addig, amég a tábor hátra lévő részét is teljes erőbedobással tudjuk teljesíteni.
-Skacok! Jó hír! -robban be Mina a társalgóba. -Végül a B-sek is velünk lesznek a táborba, így velük is beszéltem a szülinap kapcsán.
-HALKABBAN TE IDIÓTA!
-Jajj hallgass már Bakugou! Kirishima épp tanul, kizárt hogy pont most jönne le.
-Mire jutottál a B-sekkel? -kérdezte Momo.
-Tetsutetsu nagyon lelkes volt, és a többiek is benne voltak a buliban. Monomát pedig maximum eltesszük aludni.
-Ez tényleg remek hír! Így biztos a tanárok is elnézőbbek lesznek. -bólogatott Ochako.
-Ha már elnézésnél tartunk... Tudjátok mi kéne még? -folytatta Mina. -P-I-A!!!
-Na de Mina-chan! Nem ihatunk csak úgy egy edzőtáborba! És mi lesz a másnap reggeli edzéssel? -pánikolt Midoriya.
-Egek! Szerdán tartanánk a bulit, a csütörtök reggel egyébként is szabad program. Túl aggódod!
-Gyengéknek amúgy sem kell innia Deku! -förmedt rá Bakugou a zöld hajú fiúra.
-Én is egyet értek Midoriyával. -szólt közbe Todoroki.
-Akkor menj és szopd le a sarokba te felemás barom! -mormogta Bakugou.
-Kicsit kedvesebben. -súgtam oda a fiúnak.
-TE MEG MIT VÉDED EZEKET?! HA NEM TETSZIK, AKKOR CSATLAKOZHATSZ HOZZÁJUK! -emelte fel a hangját Bakugou.
-Akkor megyek és át is ülök Todoroki-Kun mellé. -kontráztam.
-Itt maradsz! -fogott rá a kezemre az agresszív fiú.
-Hinami-chan pislogj, ha veszélyben vagy. -nézett rám Tsuyu.
-EDDIG NEM A SZÜLINAPRÓL VOLT SZÓ?! -vált egyre ingerültebbé Bakugou.
-Visszatérve! Szóval akkor akarunk inni? -kérdezte Mina.
-Nyilván igen! -válaszolt elsőként Bakugou.
-Nekem is jöhet. -mondta Kaminari.
-Én továbbra is ellenzem. -mondta Todoroki halkan.
-Akkor legyen az, hogy aki szeretne, az hoz magával piát, aki nem az pedig nyilván nem. Így meg van oldva a probléma. Nem kötelező mindenkinek matt részegre innia magát. Egyébként sem rossz, ha van pár beszámítható ember a társaságban. -magyarázta Mina.
-Szerintem így jó lesz. -bólintott Momo. -Majd vigyázunk rátok.A nagy társalgás után, mindenki el is tűnt a szobájában. Ma még mindenki itt alszik a koleszban. Holnap viszont megyünk haza, hogy összepakoljuk a cuccainkat a táborra, és vasárnap ismét itt találkozunk. Hétfő reggel pedig indulás.
-Kopp-kopp. -nyitott be résnyire Todoroki. -Jöhetek?
-P-persze gyere csak, épp a cuccaimat pakolom. Bocsi elég nagy kupi van.
-Egyáltalán nem zavaró. -lépett beljebb.
-Ugye tudod, hogyha Bakugou itt megtalál, akkor téged is megfojt és engem is? -kérdeztem, miközben félig el voltam tűnve a szekrényemben.
-Téged csak a testemen keresztül! -játszotta a lovagot.
-Szerintem lesz olyan ideges, hogy ez nem fog problémát okozni neki. -nevettem kínosan.
-Ha zavarok, akkor kimegyek. -nézett oldalra a fiú szomorúan.
-Nem zavarsz! Minek köszönhetem a látogatásodat? -néztem fel rá, miközben a táskámba gyömöszöltem a ruháimat.
-Beszélgetni jöttem, de sajnos nem vagyok túl jó benne. -vakarta a tarkóját. -Elég elfoglaltnak tűnsz, tényleg nem szeretnék zavarni.
-Mondtam, hogy nem zavarsz. Viszont azt ne akard elhitetni velem, hogy csak beszélgetni jöttél. Még sosem csináltál ilyet. -vontam fel a szemöldököm.
-Szeretnék veled többet beszélgetni, csak nem tudom, hogy hogyan. -sütötte le a tekintetét.
-Nem túl bonyolult művelet. -mosolyogtam. -Ha megvárod, hogy kicsit rendbe tegyem a szobámat, akkor megpróbálhatjuk. -igazából tudtam, hogyha ezt Bakugou megtudja, akkor nagyon csúnyán ki fogok kapni, de annyira édes volt, hogy nem volt szívem elküldeni.
-Megvárom szívesen, de neked ebből nem lesz bajod? -kérdezett vissza.
-Nem hiszem, most éppen Kirishimával és Kaminarival videójátékoznak, szóval nem hiszem hogy bejön hozzám. -legyintettem. -Ha meg mégis, akkor csak... izé...
-Átjöttem, mert Ochakot kerestem. -vágta rá.
-Szuper alibi. -kacsintottam.Siettem a pakolással, hogy ne várassam túl sokáig szegény fiút. Bennem volt, hogy Bakugou bármikor átjöhet, de igyekeztem ezt a "félelmemet" félre tenni.
-Kész vagyok! -mondtam a fiúnak.
-Nem tűnsz túl nyugodtnak. Zavar valami? -nézett rám.
-Nem-nem, dehogy. -hadonásztam a kezemmel.
-Bakugou?
-Nem csak tudod... -vettem mély levegőt. -Tisztára olyan, mintha valami szeretőm lenne vagy ilyesmi...
-Szerető?
-Úristen ezt tényleg kimondtam?! -pánikoltam magamban. -Úgy értem, hogy izé...öhmm... -jöttem teljesen zavarba.
-Mintha én lennék a szeretőd? -kérdezett tovább, amivel csak rontott a helyzeten.
-Úristen dehogy! Vagyis izé, nem így értettem. -temetkeztem a tenyerembe halál vörös fejjel.
-Hinami-chan...Minden rendben? -nézett rám aggódóan.
-Semmiség, csak kellemetlen helyzetbe hoztam magam.
-Nem, semmi baj. -mosolygott rám nagyon halványan.
-Váltsunk témát! -hessegettem a kezemmel. -Várod már az edzőtábort?
-Őszintén megvallva nem igazán. -nézett oldalra.
-Biztos elégé szenvedős lesz, de legalább a Kirishima szülinapján egy kicsit kiengedhetünk. -próbáltam nagyon a felszínes beszélgetést tartani.
-Igazából azért sem vagyok oda annyira.
-Miért?
-Nem azért megyünk oda, hogy bulizzunk. Kedvelem Kirishimát meg minden, de jobb lett volna ha inkább hétvégén köszöntjük fel. -vezette le a gondolat menetét röviden és tömören.
-Nem jó a hozzáállásod.
-Hozzáállásom? -kérdezett vissza.
-Mindenkinek kijár egy kis szórakozás.
-Igen, de nem edzőtábor közben.
-De nem kötelező akkora bulit csapni. Ez csak egy gesztus. -próbáltam jobb belátásra bírni.
-Nem is tudom. Neked van kedved hozzá? -nézett oldalra.
-Most azt mondom, hogy van, de ki tudja, hogy a tábor első 3 napja után is lesz-e. -adtam politikailag korrekt választ.
-Logikus. -bólogatott.
-Az is lehet, hogy még a te kedved is megjön. -mosolyogtam. A csevegésünket kopogás törte meg, amitől egy pillanatra még a szívem is megállt.
-Ki lehet az? -suttogta Todoroki.
-Megnézem. -nyeltem nagyot. Próbáltam nyugodtnak tűnni, de belül az összes létező istenhez imádkoztam, hogy ne Bakugou legyen az. Először csak résnyire nyitottam ki az ajtót.
-Csak hogy végre ajtót nyitsz!Mindenesetre, köszönöm, hogy elolvastad ezt a részt!
Ha tetszett kérlek voteolj/kommentelj!
További szép napot!
YOU ARE READING
Az Ártatlan (Bakugou x OC)
FanfictionSziasztok! A történet onnan indul, hogy egy új lány kerül a U.A. Hős tagozatára, Ina Hinami személyében. Az új osztályba találkozik Bakugou Katsukival, aki felkelti az érdeklődését. Az elég zárkózott és aggresszív fiú nagyon elutasító mindenkivel s...