Az ajtóhoz mentem, hogy megnézzem, hogy ki kopogtatott.
-Szia. -köszönt egy barna hajú kb. velem egy magas lány.
-Öhmm...Hello. -üdvözöltem a lányt a résnyire nyitott ajtón.
-A nevem Ochako Uraraka. -nyújtotta felém a kezét egy kedves mosoly keretében.
-Én Ina Hinami vagyok. -fogadtam a kézfogását, de a meglepettségtől nem tudtam mosolyogni.
-Tudom. -mutatott a névtáblámra. -Te vagy az új lány, ha nem tévedek.
-I-igen. -hebegtem. -Ha gondolod gyere be. -invitáltam be. Csak bólintott egyet, majd beljebb került.
-Milyen szép a szobád. -nézett körbe csodálkozva. -Nagyon jó az ízlésed.
-Köszönöm. -mondtam enyhe pírral az arcomon. -T-te is ezen az emeleten vagy? -kérdeztem tőle még mindig egy kicsit zavarban.
-Igen, ezen az emeleten most már hárman vagyunk lányok. -mosolygott rám.
-Kik vannak még itt? -kérdeztem, igazából buta kérdés volt, de nem akartam, hogy kínos csend legyen.
-Hát a lányok oldalán, most már te, én és Mina-chan. -nézett maga elé, miközben gondolkozott. -A fiúk oldalán pedig Kirishima, Shouji és Bakugou-kun. -sorolta a fiú neveket. -Mina-chan már biztos izgatottan várja, hogy találkozzon veled, ahogy szerintem mindenki már is.
-Egy kicsit félek a többiektől. -motyogtam magam elé.
-Istenem, milyen aranyos vagy! -lépett oda hozzám a kezemet megszorítva.
-Inkább félénknek mondanám. -néztem fel a barna szemeibe.
-Ne aggódj. Biztos kedvelni fog mindenki. -nyugtatott. -Ha szeretnél akkor lejöhetsz velem, majd én bemutatlak a többieknek. -ajánlotta fel kedvesen, amitől egy kicsit izgatottabb lettem.
-Az jó lenne, köszönöm. -bólintottam.
-Akár most azonnal lemehetünk, szerintem már vannak lent egy páran, úgyis lassan ebéd idő.
-Rendben, menjünk. -az izgatottságom egyből átment ismét félelembe, ugyanis nem hittem volna, hogy ilyen gyorsan sor kerül a bemutatkozásra. Azzal a lendülettel, ahogy ezt kimondtam, a lány már meg is indult az ajtó felé, én pedig követtem. Egy percbe sem telt bele, míg a lifttel leértünk az elsőre, ahol a közös rész volt. A liftből kilépve még nyeltem egy nagyot, majd a kanapékon ülő diákokra pillantottam.
-Sajnos nincs itt az egész osztály, de kezdésnek ez sem rossz. -fogta meg a kezemet Uraraka-chan, majd a többiek elé húzott. -Üdv mindenkinek. Szeretném bemutatni a legújabb osztálytársunkat, Ina Hinamit. -mutatott be a többieknek, akik csak meglepetten bámultak rám és a barna hajú lányra. -Kérlek legyetek vele kedvesek, mert elég félénk. -súgta oda úgy, mintha én nem álltam volna tőle fél méterre.
-Na de Uraraka-chan! -pattant fel egy szemüveges fiú. -Az én dolgom lett volna bemutatni az új diákot.
-De én előbb találkoztam vele. -öltötte ki a nyelvét a fiúra.
-Szia! Én Kaminari Denki vagyok. -lépett oda hozzám egy sárga hajú fiú, amég a másik kettő vitatkozott.
-A-az én nevem Ina Hinami. Nagyon örülök. -nyújtottam a kezem.
-Oi, Kaminari ne támadd már le egyből! -szólt rá egy láng vörös hajú fiú.
-Hallgass már Kirishima!Csak bemutatkoztam! -védekezett.
-Az én nevem Kirishima Eijiro. -lökte arrébb a sárga hajú fiút.
-Ina Hina....
-Tudom tudom. -szakított félbe. -Ő ott valószínűleg nem fog idejönni, az ő neve...
-MIT POFÁZOL HÜLYE HAJÚ?! -üvöltött Kirishimára egy szőke hajú vörös szemű srác. Idegesen odasétált, majd a vörös hajút szinte fellökve a kezét nyújtotta.
-Bakugou Katsuki! -egy kicsit megijedtem az előző jelenettől, így egy kissé váratva én is a kezemet nyújtottam.
-Én Ina Hinami vagyok. -végig nézett rajtam, majd a kezemet elengedve ismét Kirishimát támadta le.
-MOST ÖRÜLSZ?! BEMUTATKOZTAM! -ordibált a fiúval, számomra ismeretlen okból.
-Hagyd csak Kacchan ilyen. -ismét egy fiúval találtam szembe magam, aki az értetlen tekintetemre reagálva lépett oda hozzám. -Örülök, hogy megismerhetlek Ina-chan. A nevem Midorya Izuku.
-Én is nagyon örülök. -intéztem egy mosolyt felé. Eddig ő volt az egyetlen, akitől egy kicsit sem tartottam.
-Nekem is illene bemutatkoznom. -pattant mellém az előbb már látott szemüveges fiú. -Engem Tenya Iidának hívnak. Én vagyok az osztályelnök,ha bármi problémád van kérlek bizalommal fordulj hozzám. -nagyon diplomatikusnak tűnt, mindenesetre neki is a kezemet nyújtottam, majd a mai nap folyamán sokszor említett nevemet mondtam.
-Amúgy a többiek? -törte meg a pillanatnyi csendet a már a kanapén helyet foglaló Kaminari.
-Gondolom később jönnek. -válaszolt Kirishima. Kezdtem egy kicsit elveszettnek érezni magam a már jól összeszokott osztály köreibe, de igyekeztem nem mutatni a dolgot.
-KI EZ A CSINOS LÁNY? -kérdezte kikerekedett szemekkel egy nagyon alacsony érdekesen kinéző fiú.
-Nehogy a közelébe merj menni! -kapta el a gallérját Bakugou.
-Be ké-ne mu-tat-koz-nom. -dadogta az összerezzent fiú.
-Tch! Menjél, de okosan. -nézett rá szúrósan a szőkeség.
-Szia! A nevem Mineta Minorou! Nagyon örülök a találkozásnak. -rázta meg a kezem az apró fiú, mikor a szőke ismét mögé lépett.
-Oké, ennyi bőven elég volt! -ragadta ismét nyakon.
-De még nem is tudom a nevét. -nézett rá könyörögve Mineta.
-Ina Hinaminak hívják, és nagyon félénk, szóval tartsd távol magad a nyomulós szövegeddel együtt. -nézett vissza rá könyörtelenül a fiú.
-Félénk...-nyelt egy nagyot. -Milyen aranyos. -nézett rám ijesztően perverz mosollyal.
-TE SÜKET VAGY?! -üvöltött rá a fiú.
-Hagyd már Bakugou. -szólt rá a vörös hajú fiú. -Ezzel ugyan úgy megijeszted. -mutatott felém Kirishima.
-Mi vagyok én, valami állat? -gondoltam magamban. Bakugou abban a pillanatban elengedte a fiút, aki sietősen Iida-kun lába mögé bújt.
-Gyere Ina-chan, inkább ülj le. -paskolta meg a maga mellett lévő helyet Ochako. Leültem mellé, majd kezdetét vette a kérdezősködés, amire számítottam. Igyekeztem mindenki kérdésére válaszolni. Egy ember kivételével mindenki tett fel valami kérdést. A tekintetem arra az emberre szegeződött, aki egyáltalán nem volt kíváncsi rám. Bakugou Katsukira.
Ha tetszett a rész, akkor kérlek voteolj/kommentelj vagy csak olvasd tovább a sztorit.
Köszönöm a figyelmet! További szép napot! :)
ESTÁS LEYENDO
Az Ártatlan (Bakugou x OC)
FanficSziasztok! A történet onnan indul, hogy egy új lány kerül a U.A. Hős tagozatára, Ina Hinami személyében. Az új osztályba találkozik Bakugou Katsukival, aki felkelti az érdeklődését. Az elég zárkózott és aggresszív fiú nagyon elutasító mindenkivel s...