Ep.50.: Itt leszek

1.2K 88 14
                                    

-T-te már megint mit keresel itt? -néztem a sápadt fiúra.
-Gondoltam meglátogatlak, de ha zavarok akkor el is megyek. -vágott sértődött fejet, majd köddé vált.
-Hékás! -pattantam ki az ágyból. -Ilyet nem játszunk! Azonnal gyere elő! -parancsoltam rá.
-Akkor mégis maradhatok? -bukkant fel pontosan előttem. Ekkor realizáltam, hogy mennyivel magasabb, mint én. Pontosan a válláig értem.
-Maradhatsz, de minden kérdésemre válaszolnod kell! -szabtam feltételeket.
-Ahjj...-tűnt el ismét.
-És ezt sem csinálhatod többet. -szóltam rá.
-Micsoda kötöttségek. -jelent meg a babzsákomon ülve. -Na mondd a kérdéseidet.
-Miért jöttél el hozzám ma is és tegnap is? -tettem fel az első kérdésemet.
-Huhhh...Hát erős kezdés...-vakargatta a tarkóját.
-Szóval? -türelmetlenkedtem.
-Te gondolom nem emlékszel. -vett mély levegőt. -Tudod, mi régen nagyon jóba voltunk.
-És? -kérdeztem vissza.
-Mi az, hogy és?! -háborodott fel. -Az egyik legjobb barátom voltál te kis szerencsétlen.
-Honnan tudjam, hogy nem hazudsz? -gyanakodtam. Igazából egy kicsit tartottam tőle, főleg, hogy elvileg azért jött, hogy visszavigyen Angliába.
-Ez fájt. -kapott a szívéhez. -Mégis hogy bizonyítsam be.
-Mikor van a szülinapom? -kezdtem random tesztkérdésekbe.
-Június 7., asszem. -nézett rám értetlenül. -Mert?
-Hány év van köztem és Manami között? -jött a következő kérdés.
-Egy? -nézett továbbra is furcsán. -De mik ezek a kérdések?
-Hol születtem?
-Hülye vagy? Honnan tudjam? -a feje egyre értetlenebb volt. -De...
-Mi a kedvenc kajám?
-Passz, anno folyton csak édességet ettél. -válaszolt az összes kérdésemre.
-A legjobb barátom biztos, hogy tudná, hogy hol születtem. -vágtam hozzá az egyetlen kérdést, amit elhibázott.
-Azt se tudom, hogy én hol születtem, nem hogy azt, hogy te hol születtél. -vágott flegma fejet.
-Tegyük fel, hogy hiszek neked...
-Várj, ez valami teszt volt? -kapott a fejéhez.
-Pontosan.
-Szép. -nézett rám csodálkozva. -Most már hiszel nekem?
-Fogjuk rá. -még mindig egy kicsit tartottam tőle, de így valamennyire sikerült meggyőznöm magam, hogy ő velem van.
-Egyéb random kérdés? -fészkelődött a babzsákba.
-Van!
-Még pedig?
-Ki küldött ide titeket, és miért pont titeket? -igyekeztem visszakanyarodni a témára.
-Az iskola Sorát jelölte ki a feladatra, én pedig önként jelentkeztem. -válaszolt.
-Miért mondtad a legutóbb, hogy tartsam távol magam Sorától? -folytattam a komoly beszélgetést.
-Hát ez egy elég érzékeny téma. -csóválta a fejét. -Sora teljesen megkattant.
-Hallgatom. -biztattam folytatásra.
-Tudod mi történt apukáddal ugye? -vágott komoly arcot.
-I-igen. -válaszoltam egy kicsit félve attól, hogy most lehet olyat tudok meg amit nem szeretnék.
-Sora volt.
-Tessék? -kérdeztem vissza.
-Sora tette. -mondta el még egyszer. -Ő robbantotta apádra az irodát és a kórházba ő ölte meg. -fel sem fogtam amit mondott, csak értetlenül néztem rá.
-Hogy mit csinált? -éreztem, ahogy gyűlnek a szemembe a könnyek.
-T-te nem tudtad? -bizonytalanodott el.
-Miről beszélsz? Apa a kórházba volt. Tudom, hogy megtámadták, de túl élte. -továbbra sem értettem a helyzetet, de éreztem, ahogy a tokromban dobog a szívem és görcsbe rándul a gyomrom.
-Sajnálom, de ezt nem tőlem kéne megtudnod. -fogta a fejét.
-Mondd már! -emeltem fel a hangom.
-Nem kéne...
-Ha azt akarod, hogy bízzak benned, akkor mondj el mindent! -szakítottam félbe.
-A-apád csak az első találkozást élte túl. -mondta ki nehezen. -Én mondtam Sorának, hogy nem kéne de...
-Miért nem állítottad meg?! -törtem ki zokogásban.
-Én próbáltam, de ő sokkal erősebb nálam. -magyarázkodott.
-Menj el kérlek! -küldtem el a fiút.
-Hinami...
-Zorome kérlek, egyedül szeretnék lenni. -fordultam el a fiútól.
-Holnap is eljövök. Rendben? -lépett közelebb hozzám.
-Cs-csak menj. -intettem egyet.
-Sajnálom. -ölelt át hátulról. Én csak sírtam, ő pedig csak szorosan ölelt. -Holnap találkozunk. -engedett el szép lassan.
-Az ablakom nyitva lesz. -fordultam a fiú felé.
-Itt leszek. -nézett vissza az ablakból szomorú arccal.

Mindenesetre köszönöm, hogy elolvastad ezt a részt! :)Ha tetszett kérlek voteolj/kommentelj! :)További szép napot! :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mindenesetre köszönöm, hogy elolvastad ezt a részt! :)
Ha tetszett kérlek voteolj/kommentelj! :)
További szép napot! :)

Az Ártatlan (Bakugou x OC)Where stories live. Discover now