Ep.58.: Bemutatás

1.1K 87 7
                                    

Reggel az ébresztőm előtt tértem magamhoz. Kicsit kómásan vettem a kezembe a telefonomat. Még csak 6:57 volt, tehát bőven lett volna időm aludni, de valamiért nem ment. Kimásztam az ágyból, és a fejemet vakargatva kullogtam a fürdőszobámba. Nagyából rendbe tettem magam, ami annyit takar, hogy megmostam az arcom és a fogam. Egyenlőre még korai lett volna felöltözni, így elindultam lefelé, hogy valami reggelit csináljak magamnak. Reflexből nyitottam ki a hűtőt. Végül nem jutottam el odáig, hogy elkezdjek főzőcskézni, így csak két darab pudinggal a kezembe távoztam. Visszamentem a szobámba és a tévém elé kucorodva majszoltam a reggelimet. A reggeli végeztével kidobtam a szemetet, amikor hirtelen kivágódott az ajtóm.
-Szép jó reggelt! -robbant be az ajtómon Manami.
-Szép lenne, ha nem szakítanád ki az ajtómat. -morogtam.
-Enyje na, hát csak köszönteni akartam a nővéremet. -mosolygott rám.
-Nagyon gyanús vagy, mit akarsz? -hunyorítottam.
-Most megsértődnék, ha valóban nem lenne semmi hátsó szándékom. -fonta össze a karjait.
-Mindjárt gondoltam. -flegmáztam. -Mondd mit akarsz. -sürgettem.
-Jól van na, szóval elmennék ma a barátaimmal valahova és tekintve, hogy anya nincs itthon így úgy terveztem, hogy talán a tudta nélkül mennék el. -vezette fel a tervét.
-Nem tudom, hogy ezzel mit akarsz mondani, de nem szeretnék én bajba kerülni miattad. -tettem csípőre a kezeim.
-Nem-nem, szó sincs erről, csak annyi a dolgod, hogyha anya kérdez rólam, akkor mondd, hogy otthon vagyok. Cserébe én nem köplek be, hogy a szőke családjához mész. -folytatta.
-Áll az alku. -nem igazán volt választásom.
-Remek, akkor ajánlom, hogy kezd készülődni, mert a buszvég kb. fél órára van tőlünk, és egyenlőre elég szarul nézel ki. -sétált ki az ajtómon. Jelenlegi állapotomba sikerült pont porig rombolni az önbizalmamat, így inkább úgy tettem ahogy mondta. Feltéptem a szekrényem ajtaját és kutakodni kezdtem. Nem igazán volt elképzelésem arról, hogy mit vegyek fel. Ugyanis nem akartam túl öltözni, viszont mégis jól akartam kinézni. Figyelembe kellett vennem, hogy nem lesz időm átöltözni a sátorozás előtt, így a ruhámnak oda is passzolnia kell. Végül egy egyszerű világos rózsaszín pólót vettem fel egy fehér háromnegyedes farmerrel. Még gyorsan lecsekkoltam a táskám tartalmát, hogy biztos mindent elraktam-e. Miután megbizonyosodtam mindenről és teljesen felkészültem, már időben is voltam, így elköszöntem Manamitól és indultam is a megállóba.

----Bakugou szemszöge:---

-HÉÉ~ BANYA! Indulok Hinamiért. -kiabáltam anyámnak.
-REMÉLEM, HOGY A KISLÁNY ELŐTT NEM ÍGY FOGSZ BESZÉLNI VELEM! -termett egy szempillantás alatt mellettem, miközben a kezével fenyegetően kalimpált.
-REMÉLEM, HOGY A "KISLÁNY" ELŐTT NORMÁLISAN FOGSZ VISELKEDNI! -vágtam vissza neki. A visszaszólásom, csak rontott a helyzeten, ugyanis egy szócsata vette kezdetét.
-Katsuki! -szakította meg apa a heves veszekedést.
-MI VAN?! -förmedtem rá.
-Nem kéne már úton lenned? -mosolygott apám kínosan.
-OHH...BASSZA MEG! -kaptam a fejemhez, és már csaptam is be az ajtót remélve, hogy Hinami nem ér oda korábban mint én.

----Hinami szemszöge:----

-Hol késik már? -tettem fel magamnak a kérdést. Gondolkoztam rajta, hogy felhívom, de mire elővettem a telefonomat, addigra már a felém idegesen sétáló fiúra lettem figyelmes.
-Bocs a késésért. -morgott.
-Talán rossz kedved van? -nyúltam a szöszi válla felé, aki csak hátra lépett egyet, mielőtt a kezem célba ért volna.
-Azért késtem, mert leálltam anyámmal civakodni. -mondta, majd a kezemet megfogva indult ahhoz a buszmegállóhoz, ahonnan a nekünk kellő busz indult. -Izgulsz már? -kérdezte sokkal szelídebb hangon.
-Hát eddig nem izgultam, de most hogy azzal kezdted, hogy összevesztél anyukáddal, nem mondom, hogy nem fordult meg a fejembe, hogy haza megyek. -nevettem kínosan.
-Most már késő, mert ha kell akkor a kezednél fogva húzlak hazáig.
-Megyek magamtól is. -mosolyogtam a fiúra. Nem kellett túl sokat utazzunk amíg végre odaértünk Bakugouékhoz. A szívem egyre hevesebben kezdett verni, ahogy a fiúval kézen fogva a házuk felé sétáltunk. Bakugou egy szót sem szólt hozzám, csak néha az aggodalommal teli arcomra pillantott. A házhoz érve kinyitotta előttem az ajtót, majd betessékelt a házba. Fél másodpercbe sem telt, míg egy Bakugoura nagyon hasonlító hölgy jelent meg előttem.
-Ohh biztos te vagy Hinami-chan.-tette a vállamra a kezét. -Én Mitsuki vagyok. -húzott közelebb magához majd átölelt. Nem gondoltam volna, hogy ilyen közvetlen lesz a mindig morcos Bakugou Katsuki anyukája, így köpni nyelni nem tudtam.
-ENGEDD MÁR EL! NEM LÁTOD, HOGY HOGY MEGIJESZTETTED?! -hallottam meg magam mögül Bakugou hangját.
-NEM MEGMONDTAM, HOGY NE ÜVÖLTÖZZÉL, HA ITTHON VAGY?! -kezdtem megérteni Bakugou személyiségét. Én csak csendben figyeltem őket, mikor megjelent mellettem egy magas barna hajú férfi.
-Szia! Masaru vagyok, Katsuki apukája. -nyújtotta a kezét kedvesen.
-I-ina Hinami vagyok. -mondtam megszeppenve. Már vártam, hogy ő is csatlakozzon a vitába, de csak kedvesen rám mosolygott.
-Ne haragudj a kellemetlenségért, általában kedvesek. -valamiért ezt a mondatát nem tudtam elhinni. -Katsuki.
-HÁ~?! -lépett ki Bakugou a veszekedésből.
-Nem vezetnéd közbe Hinami-chant, amíg mi megterítünk az ebédhez? -csillapította le a vitát Masaru.
-De igen, addig sem kell a banyával veszekednem. -mormogta, majd kézen fogott és az emeletre indult.
-Nagyon aranyosak a szüleid. -mondtam Bakugounak egy kínos mosoly közbe.
-Hát ja, szerintem se. -nézett vissza rám flegmán. Gyorsan körbemutogatta az emeleten lévő szobákat. A sajátját hagyta a legvégére, amibe be is mentünk. Nem igazán lepett meg a berendezés, szinte pont ugyan olyan volt minta kolesz szobája. Talán a manga gyűjtemény és a kis tévé volt a különbség, de még az ágya is hasonló volt.
-Ugyan olyan a szobád, mint a koleszba. -nézelődtem körbe.
-Szívem szerint, most ide bezárnálak, és ki sem engednélek, amég el nem indulunk. -huppant le az ágyra.
-M-miért? -kérdeztem vörös fejjel.
-Azért mert itt ketten vagyunk. -emelte rám a tekintetét.


Mindenesetre köszönöm, hogy elolvastad ezt a részt! :)
Ha tetszett kérlek voteolj/kommentelj! :)
További szép napot! :)

Az Ártatlan (Bakugou x OC)Where stories live. Discover now