Ep.62.: Fájt...

1.2K 83 0
                                    

Nem tudtam mit mondani neki. Elengedtem őt, majd a bugyimat próbáltam visszatornázni magamra. Miután végre sikerült, csak zavarodott arccal néztem a szöszire.
-Most mi az? -kérdezte.
-A-azt hittem, hogy ...-elcsuklott a hangom, mert túl zavarba ejtőnek éreztem a szavakat amiket mondani akartam.
-Hogy? -nézett rám kérdően. -Hogy tovább megyünk? -próbált találgatni.
-Nem, csak... -még mindig nem voltam képes kimondani.
-Bökd már ki. -noszogatott, amitől csak még inkább zavarba jöttem.
-Hát, hogy nekem is...izé... -kaptam a hajamhoz, amit csavargatni kezdtem.
-Szeretnéd? -kérdezett vissza, miközben elmosolyodott.
-N-nem tudom. -hebegtem. -E-ez olyan zavarba ejtő! -mondtam ki a gondolataimat.
-Akkor majd legközelebb. -nyomott egy puszit a homlokomra. Meglepően szelíd és megértő volt a hangja. Egy kicsit lelkiismeret furdalásom volt, és olyan szerencsétlennek éreztem magam. A vörös arcomat a mellkasába fúrtam, és a derekát átkarolva hozzá bújtam. Olyan jó érzés volt hozzá érni. Olyan jó érzés volt, hogy engedi, hogy hozzá érjek. A felsője enyhén fel volt csúszva, így az alkalmat kihasználva bedugtam a kezem a pólója alá. Éreztem, hogy milyen izmos a teste és, hogy az érintésemtől kirázza a hideg.
-Hova nyúlkálsz? -kérdezte szinte suttogva.
-Nem veszed inkább le? -kérdeztem vissza. Szó nélkül tette amit kértem tőle. Még sosem volt ilyen engedelmes. Hagyta hogy azt gondoljam, hogy a kedvem szerint cselekszik. A pólóját a földre dobta, majd visszabújt mellém egy takaró kíséretében. Betakart mindkettőnket, majd a karom alá fűzte a kezét és közelebb húzott magához. A bőrének nagyon jó illata volt. Úgy éreztem, hogy most minden rendben, hogy elszálltak a problémáim. Hirtelen felemelkedett és a hátam mögött lévő telefonjáért nyúlt.
-Van még egy óránk pihenni. -jegyezte meg. -Állítok ébresztőt. -mondta, majd miután meg volt vele, ismét visszatért hozzám. Nem éreztem magam fáradtnak, mégis egy pár perc alatt elnyomott az álom.

Bakugou telefonjának az ébresztőjére keltem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bakugou telefonjának az ébresztőjére keltem. Kinyitottam a szemem, de semmi kedvem nem volt felkelni. Visszacsuktam a szemem, majd a szöszi hangja volt a következő amit hallottam.
-Hinami. Ébresztő, készülni kell. -suttogta a fülembe. Ébren voltam, így végig futott a hideg a hátamon a fiú hangjától. A könyökén támaszkodott, amikor kinyitottam a szemem. Egy enyhe mosolyt húztam a szám szélére, majd a kezemet a karja alá fűztem és a hátára borítottam.
-Shh...-csitítottam, majd a mellkasára tettem a fejem.
-Nincs id...
-Shh...-ismételtem magam, majd finoman puszilgatni kezdtem a mellkasát, majd a nyakát, az utolsó puszi pedig az arcán csattant. A keze végig a derekamon volt, követte a mozgásomat. Az egyik lábammal átléptem a derekát, és felültem. A hajamat igazgattam, miközben a szöszi csak szótlanul, enyhe pírral az arcán bámult.
-Ha így folytatod, nagyon hamar el fogom veszíteni a türelmem. -morogta .
-És akkor mi lesz? -támaszkodtam rá a mellkasára.
-Provokálj csak és meglátod. -lökött le magáról, majd felült az ágy szélére.
-Aucs...
-Mi az? -kapta felém a tekintetét.
-Fájt...
-Mi? -kérdezte egy kicsit ijedt tekintettel.
-A szívem. -alig bírtam ki, hogy röhögés nélkül végig mondjam.
-NORMÁLIS VAGY?! -emelte fel a hangját, ezzel jelezvén, hogy eddig élvezhettem a kedves, törődő Bakugout.

Mindenesetre köszönöm, hogy elolvastad! :)
Ha tetszett kérlek voteolj/kommentelj! :)
További szép napot! :)

Az Ártatlan (Bakugou x OC)Where stories live. Discover now