Teljesen össze voltam zavarodva, mert nem értettem ezt az egész jelenetet. A hátamon fekve, csak a plafont bámultam. Lassan a fiú hátára vezettem a kezem és óvatosan cirógatni kezdtem. Láttam ahogy libabőrös lesz és egy kicsit meg is mozdult. Oldalra fordítottam a fejem és egy puszit nyomtam először a szőke hajjal borított fejére. A kezemet a hátáról a hajára csúsztattam, majd miután azt is végig simítottam tovább mentem a hajamnál lévő kezére. Óvatosan megfogtam a kezét és vissza vezettem a derekamra. Továbbra sem mozdult, csak lassan vette a levegőt, várta hogy mit szeretnék csinálni. Úgy éreztem, hogy egy kis támogatásra van szüksége. Az oldalamra fordultam, majd ő is így tett. A keze a derekamon maradt és lassan kinyitotta a szemét. Végig nézett rajtam egész a mellkasomtól a szememig. A kezemet az arcára tettem, majd az állától a hasáig végig simítottam. Nem szólt egy szót sem, nem csinált semmit csak tovább nézte az arcomat. A tekintetem a kezemmel együtt mozgott, majd miután a kezem megállt, visszanéztem a szemébe. Egy apró sóhaj hagyta el a száját. Éreztem ahogy egy kicsit megszorítja a derekamat, amire egy finom csókkal reagáltam. A csók után végre egy kis magabiztosságot fedeztem fel az arcán. A kezét lejjebb csúsztatta a combomra és közelebb húzott magához. A lábam végül rajta landolt, a keze pedig egész a hátam közepéig vándorolt. Innentől kezdve átvette az irányítást. A mozdulatot több csók is követte, amitől azonnal visszatért az a bizonyos bizsergető érzés. Még mindig nem tudtam, hogy mi fog következni, de éreztem, hogy bármi is az, én akarom. A kezem akaratlanul mozdult és az oldalán állt meg. Próbáltam nem a kezére figyelni, de egyszerűen nem tudtam másra koncentrálni. Végig simította a hátamat, majd a derekamat, végül a hasamnál megállt egy pillanatra. Az arcomra nézett, hogy hogy reagálok. Vörös fejjel és szinte égő szemekkel egy apró mosolyt húztam a számra, ami neki elég volt. A keze végül a lábaim között kötött ki. Először csak a belső combomat érintette meg, majd egy pár pillanattal később már a bugyimban volt. Az első mozdulattól egy nagyobb levegőt vettem, aminek hatására a szöszi azonnal felkapta a fejét.
-S-semmi baj. -nyugtattam egy kicsit elcsukló hangon. Nem akartam odanézni, de éreztem, hogy először a gatyámat, majd a bugyimat is letolja. Úgy éreztem, hogy az egész testem felforrósodik és elveszítem az irányítást felette. Egy idő után már a kezére sem tudtam koncentrálni, csak igyekeztem halkan tűrni és élvezni. Hirtelen az érzés hevesebbé vált. Nem tudtam, mi történik egyszer csak valami csodálatos dolgot éreztem ott lent, amibe az egész testem bele remegett.
-El is mentél? -nézett rám a szöszi meglepett arccal.
-Elmentem? Ilyen érzés elélvezni? -kérdeztem magamtól. -A-azt hiszem. -motyogtam, mire Bakugou egy széles mosolyt húzott az arcára.
-Milyen volt? -hajolt fölém elégedett fejjel.
-N-nem tudom elmondani. -válaszoltam halkan, miközben a fejem majd felrobbant attól a rengeteg vértől ami odagyűlt.
-És ennél csak sokkal jobb lesz. -vigyorgott tovább. Egy pillanatra elbizonytalanodtam, majd miután rendeztem a fejemben lévő gondolatokat én is kissé perverznek mondható mosolyt húztam a számra. A kezemet a nyakába dobtam, a másik kezemmel pedig a pólóját ragadtam meg, és megcsókoltam.A csókot követően a fiú arcára néztem.
-Lehet ennél jobb is? -kérdeztem Bakugout is megszégyenítő önbizalommal.
-Lesz is...-nézett rám meglepett arccal. -...de még nem most. -a szavai megdöbbentettek.Mindesetre köszönöm, hogy elolvastad ezt a részt! :)
Ha tetszett kérlek voteolj/kommentelj! :)
További szép napot! :)
YOU ARE READING
Az Ártatlan (Bakugou x OC)
FanfictionSziasztok! A történet onnan indul, hogy egy új lány kerül a U.A. Hős tagozatára, Ina Hinami személyében. Az új osztályba találkozik Bakugou Katsukival, aki felkelti az érdeklődését. Az elég zárkózott és aggresszív fiú nagyon elutasító mindenkivel s...