Hoofdstuk 59: Londen

70 1 0
                                    

Geschreven door: Amy

DIT IS EVEN EEN HOOFDSTUK ENKEL OVER JEROEN PATRICIA MICK AMBER FABIAN JOYCE APPIE EN JILL DIE OP DIT MOMENT IN LONDEN ZIJN. VANDAAR OOK DE TITEL.

'Wij zijn samen een bedrijf gestart' zegt de vader van Amber. 'Wat voor bedrijf?' vraagt het drietal in koor. 'Een bedrijf voor dure kleding. Eigenlijk was ik alleen met meneer en mevrouw Ruitenburg dit van plan maar we wilden graag nog iemand met oog voor detail' zegt de vader van Mick. 'En toen dacht u meteen aan mijn pappie?' vraagt Amber blij die hem om de hals springt. 'Inderdaad Amber, vandaar dat we nu met zijn vieren een bedrijf zijn gestart. We hebben de eerste lading hier in Londen uitgebracht' vertelt meneer Zeelenberg enthousiast. 'Wauw maar dat is geweldig' zegt Fabian ongelovig en feliciteert zijn ouders. 'Inderdaad, ik ben erg trots' zegt Mick nu ook en geeft zijn vader een stevige handdruk. Ze kletsen nog wat bij en besluiten dat als ze weer terug in Nederland zijn iets met z'n allen te gaan drinken.

Het achttal zit in een mooi restaurant te dineren. Jeroen is erg zenuwachtig en de andere drie jongens weten waarom. Hij heeft een verrassing voor Patricia maar hij heeft werkelijk waar geen idee hoe Patricia erop zal gaan reageren. Misschien vindt ze het wel helemaal niks. Jeroen heeft lang getwijfeld maar zijn vrienden hebben hem uiteindelijk overgehaald om het toch te doen. Hij hoopt zo dat ze blij verrast gaat zijn. Patricia en de andere drie meiden lijken gelukkig nog helemaal niks door te hebben.

Wanneer ze klaar zijn met het dessert staat Jeroen ineens op. 'Wat ga je doen schat?' vraagt Patricia die naast hem zit. Jeroen glimlacht en is hartstikke nerveus. Gaat hij het überhaupt wel zijn mond uit krijgen? Hij moet wel, Patricia is de enige voor hem. Hij pakt Patricia haar hand en trekt haar overeind. 'Jeroen, wat is er?' vraagt Patricia nieuwsgierig. De andere zes kijken toe. De meiden weten niet wat er gebeurt in tegen deel van de jongens. Jeroen houdt haar hand stevig vast en begint met praten. 'Lieve Patricia, we zijn nog niet onwijs lang samen maar we hebben al zo enorm veel meegemaakt. Leuke en fijne dingen, maar ook dingen die we liever hadden overgeslagen. Toch hebben deze dingen ons juist sterker gemaakt en ben ik zo onwijs trots op jou om hoe jij hier allemaal mee om bent gegaan. Je hebt me doen laten in zien dat je het meisje bent waar ik de rest van mijn leven mee samen wil zijn, het meisje wat ik nodig heb in mijn leven om gelukkig te zijn. Ik weet dat we nog jong zijn, maar toch weet ik het al zeker. Mijn mooie, lieve Patricia...'. Jeroen haalt een wit doosje uit zijn zak en gaat op 1 knie zitten. Patricia kan niet geloven wat haar overkomt. Gebeurt dit nu echt? Dan maakt Jeroen zijn zin af. 'Wil je mij alsjeblieft de gelukkigste jongen op aarde maken en met mij trouwen?'. De tranen stromen over Patricia haar wangen en het enige wat ze kan doen is knikken. 'J ja'. Jeroen kan zijn geluk niet op en schuift de ring om haar vinger. Vervolgens kust hij haar en beginnen de andere zes te klappen en te joelen. Patricia en Jeroen zijn gelukkiger dan ooit. 

Appie en Jill liggen laat in de avond samen in hun hotelkamer in bed. 'Zullen we nog even een filmpje kijken?' vraagt Jill. Appie glimlacht en knikt. Hij kan echt alleen nog maar verliefd naar haar kijken. Het is echt bizar hoeveel een meisje met hem kan doen. Jill betekent alles voor hem. Eindelijk heeft hij zijn grote liefde gevonden.

'Faab, kun je mij even helpen?' roept Joyce vanuit de badkamer. Fabian staat op uit bed en loopt in zijn boxer de badkamer in. Hij ziet Joyce staan, zonder kleding, naakt. 'En waar moet ik jou precies mee helpen?' lacht Fabian. 'Met de douche uittesten tijdens een lekkere vrijpartij'. Joyce komt verleidelijk naar hem toe gelopen en kust hem. Fabian streelt haar lichaam en duwt haar de douche in. Is hun relatie nu eindelijk op het niveau waar ze horen te zijn?

'Ik ben zo blij voor Jeroen en Patries' zegt Amber blij. Mick knikt. 'Je ziet ook echt dat ze zo gelukkig zijn met elkaar'. Amber gaat met haar hoofd op de borst van haar vriendje liggen. 'Zou jij ook ooit willen trouwen?'. 'Euh ja, tuurlijk. Jij?'. 'Heel graag, met zo'n prachtige jurk'. Mick lacht en geeft een kus op de kruin van Amber. 'Ik weet zeker dat jij ooit mijn vrouw wordt Am'. Amber voelt overal vlinders in haar buik en ze weet het 100% zeker. Mick is de ware voor haar. Hij is de enige die haar door en door kent en haar blijft uitdagen in haar leven. Mick is HET voor haar.

HET VIJFDE SEIZOEN: WHAT'S NEXT ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu