BÖLÜM 4

2.4K 105 4
                                    

'Ateşin olduğu yerlerde oynamamam gerektiğini söylerdi annem, eğer ateşle aynı bölgede bulunursan o ateş sana da sıçrardı.'

25 Haziran 2021...

Mavi'nin odasının kapısında durmuştuk. Adamlar Kuzgun'u gördüklerinde direkt ellerini bellerindeki silaha yerleştirmişlerdi.

Onlara sakin olmalarını işaret ederek üzerimdeki silah kemerini çıkartıp verdim.

"Üzerini arayın gerisi benden sorumlu."

Sözlerim üzerine yüzlerinde şüphe ifadesi oluşmuştu. Kuzgun'un gözleri hala kapalıydı ve sadece benim sözlerimi duymuştu. Elleri önünde birleşmiş sakince olacakları bekliyordu.

"Mavi'ye sormamız gerekiyor Hande."

"Sana dediğimi yap."

Gayet net ve uygun bir dille onları uyarır tonda söylemiştim. Daha fazla diretmeden sert biçimde üzerini aramaya başlamışlardı.

O sırada kapıyı tıklayıp içeriye girdim. Mavi masasına oturmuş kitap okuyordu. Gözünde mavi kemikli çerçevesi olan gözlükleriyle istifini bozmadan göz ucuyla bana bakmıştı.

"Hallettiniz mi?"

Kapıyı ardımdan kapatıp derin bir nefes aldım. "Hallettik Mavi, ama sana bir şey söylemek istiyorum." gözündeki gözlüğü usulca çıkartıp bana döndü.

"Dinliyorum."

"Sana birini getirdim."

Anında ayağa kalkmıştı, yüzündeki sakin ifade usulca öfkeye dönerken adımlarını bana yöneltip tam karşımda durmuştu.

"Sen söylediklerinin bilincinde misin?"

Ellerimi arkamda birleştirip gözlerine tüm netliğimde bakarak başımı salladım.

"Bilincindeyim, beni dinlemeni istiyorum."

Mavi gözleriyle gözlerimin içine baktı. Bunu yapma sebebi içimizde bir şüphe var mı diye kontrol etme şekliydi. Bana ilk defa yapıyordu fakat daha önce yaptığı adamlarından duyumlar almıştım.

Tam olarak üç dakika boyunca gözlerimin içine bakmış ve ardından elimle konuşmamı işaret ederek alkol masasına ilerlemişti.

"Beni bilirsin, asla emin olmadan bir işe kalkışmam. İlk defa böyle bir şey yaptığımu da biliyorsun."

"Sadede gel Hande." diyerek viski bardağını avcuna yerleştirdi.

"Evin adresini verecek adamı yolda yakaladık ve adam bizi fark ederek mahalle yoluna saptı. Sıkıştırıp yakalamayı başardık. Ardından arabaya bindirdik ama gitmek üzereyken dört kişi benim bulunduğum arabanın üzerine birini yatırıp öldüresiye dövmeye başladı."

"Bu seni ne ilgilendirir Hande? Adamlarla arabandan atıp yoluna bakamadın mı?"

"Haklısın, tam olarak söylediğini yapacaktım ama arabanın üzerine yatırıp öldüresiye dövdükleri adam çok kötü durumdaydı. Onları ayırdığımızda yüzü kandan görünmüyordu. Neden kavga ettiklerini sorduğumda ise mahallede bir kumarhaneyi işlettiklerini ve geceleri sarhoş şekilde dışarı çıkıp kadınları, küçük kızları taciz ettiklerini söyledi. Kumarhaneyi yıkmayı başarmış ama adamlar onu görmüş."

DÜZENBAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin