BÖLÜM 53

947 38 4
                                    

23 Temmuz 2021...

Yüsra normal odaya alındığında doktor yalnızca tek bir kişinin yanında kalabileceğini söylemişti. Mavi ilk on dakika yanında kalmak istemişti. Hemen ardından ben girip tüm gece yanında duracaktım.

Koridorda bir sağa bir sola giderken Hande ve Kuzgun'un o şerefsizi bulmaya gittiklerini düşünüyordum. İlk ben gönüllü olsam da Mavi, Yüsra'nın yanında kalmamı söylemişti. O şerefsiz buraya gelir gelmez ilk işim o parmaklarını tek tek kesmek olacaktı. İlk keseceğin parmak ise tetiğe bastığı parmağı olacaktı...

Uyanır uyanmaz evlenme teklifi etmek ne kadar sağlıklıydı bilmiyordum. Yüzüğü gördüğünde ne tepki vereceğini bilemiyordum. Ya heyecanlanır ve hareket ederek dikişlerini açarsa? Ya da ya Mavi'nin duymasından korkup kabul etmezse?

Aklım bir o şerefsize ne işgenceler yapacağıma bir Yüsra'ya nasıl evlenme teklifi edeceğime gidiyordu. Ellerimi saçlarımdan geçirip sıkıntıyla nefes verdim.

"Abi iyi misin?"

Arkamdam gelen sese hemen döndüm. Turgut'tu bu, hızla kollarından tuttum.

"Turgut, sana bir şey soracağım."

"Tabi abi sor."

Ellerimi kollarından çekip boğazımı temizleyerek kaşlarımı çattım.

"Şimdi ben Yüsra'ya evlenme teklifi edeceğim ya."

"Evet abi, sizin adınıza çok mutlu oldum."

"Evet, evet şimdi beni dinle konuşma hazırladım."

Başını salladı.

"Tamam abi dinliyorum."

Üzerimdeki deri montun önünü düzeltip derin bir nefes aldım.

"Artık aramızda bir engel kalmadı. Mavi de artık bize izin verdi, bu yüzden o yeşil gözlerin okyanusuma renk versin istiyorum. Benimle evlenir misin?"

Turgut'un da gözleri yeşildi ve sanki üzerine alınmış gibi sırıtıyordu.

"Ne sırıtıyorsun oğlum?"

"Hayırlısıyla uyansın da abi."

"Haklısın, haklısın da evlenme teklifim-"

Sağımızdan bir kıpırdanma gelince ikimizde bakışlarımızı oraya çevirdik. Mavi kapının önüne ikimize sorgulayıcı bakışlar atıyordu.

Ne zamandır oradaydı?

Turgut hızlıca Mavi'ye selam verip koşarak gitmişti.

Kaçtı piç!

İçimden beni yalnız bıraktığı için söverken kendimi toparlayıp cididyetimi takındım.

"Ne zamandır oradaydın?"

"Her şeyi duyabilecek kadar."

Hassiktir!

"Yüsra uyandı mı?"

R yaparak konuyu değiştirmek istedim. Ama pek yemiş gibi durmuyordu. Göğsünün altında birleştirdiği kollarını çözüp derin bir nefes aldı.

DÜZENBAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin