"Üzerini şuradaki odadan değiştirebilirsin. Bende hemen yanınsa hazırlanacağım."
Kuzgun hiç bir şey söylemeden elinde şortla kabine girmişti. Hande de arkasından girerek sporcu atletini ve siyah taytını giyinmeye başlamıştı. On dakika önce eğitim odasında konuştuklarını düşünüyordu. O konuşmadan sonra Kuzgun sessizleşmişti.
İkisi de giyinip çıktıklarında Hande, Kuzgun'u süzmüştü. Altındaki şort üzerine uygun olmuştu. Üstü zaten çıplaktı ve göze çarpacak baklavaları öne serilmişti.
"Önce kum torbalarından başlayalım. Daha sonra maç yaparız."
Kuzgun sadece başını salladı. Hala tek kelime etmiyordu. Hande bu halinden memnum şekilde arkasından giderek onu izlemeye başladı.
"Aslında bu eğitimi benim değil Aydın'ın vermesi gerekiyordu. Ama kendisi rahatsız olduğu için şimdilik benimle idare edeceksin."
Sözlerinin ardından kum torbasını tuttu. Kuzgun elindeki sargıları kontrol ederek Hande'ye döndü ve ciddi bir tonda cevap verdi.
"Ben halimden gayet memnunum."
Ardından kum torbalarına vurmaya başladı. Kum torbasına karşı o kadar dikkatli davranıyordu ki Hande şaşırıyordu. Fakat sokakta yaşayam bir adama göre ilk defa bu olayı normal gelmişti.
"Bunu da sorgulamayacak mısın?" desi Kuzgun, vurmaya devam ederek.
"Dövüş eğitiminde böyle davranman gayet normal. Kendini korumak için elbet ki bir şeyler biliyorsundur."
Kuzgun tabi der gibi başını sallayıp kum torbasına yeniden vurdu. Fakat bu sefer çok sert vurmuş olmalıydı ki torbayı tutan Hande yere serilmişti.
"İyi misin?"
Kuzgun anında yere düşen Hande'nin yanıma gidip kolundan tutmuştu. Hande kolunu Kuzgun'un elinden çekip başını sallamıştı.
"İyiyim, kum torbasını biraz fazla tuttum."
Kuzgun, Hande'nin o hareketiyle geriye çekilip ayaklandı. Hande o kadar katı ve uzaktı ki bunu kime karşı yapsa sinir bozucu olabilirdi.
"İyi, kum torbasıyla devam mı yoksa maça mı geçelim?"
Hande arkasını dönmüş Kuzgun'a bir bakış atıp ayağa kalkarak üstünü düzeltti.
"Maçla devam edelim, ardından da bitirelim. Zaten bir şey kalmadı."
Kuzgun başını sallayıp maç için özel ayrılmış bölgeye geçti. Hande de arkasından giderek kendini hazırlayıp ellerini yumruk yaptı.
"Kendini savunman konusunda bir şey söylemeyeceğim. O konuda iyisindir zaten."
"Göreceğiz." dedi Kuzgun.
"Bu eğitimi verme sebebimiz her daim kullanılması için değil, özellikle de bu evde asla."
"Katı kurallarınızdan biri mi?"
Kuzgun'un umursamazca sorduğu soruya karşı Hande derin bir nefes alıp onu hazırlıksız yakalamak için koşar adımlarla üzerine gidip sert bir yumruk yerleştirdi.
Yüzüne gelen sert yumrukla geriye sergilenem Kuzgun başını Hande'ye çevirip şaşkınca güldü.
"Kendi evinde kendi ailenle olduğunu düşün. Erkek kardeşin seni kışkırtsa ya da diklense ona vurduğunda annen ve baban ne tepki verirdi?"
Sözlerinin hemen ardından yeniden Kuzgun'un üzerine atıldı. Fakat Kuzgun bunu bir kez yemişti. Yüzüne gelmek üzere olan yumruğa karşı başını eğip bileğinden yakalamış ve Hande'nin bileğinden tutmuş ve sırtını göğsüne yaslarak kolunu boğazına kilitlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜZENBAZ
Teen Fiction"Aşk mı? Ölüm mü?" dedi gözlerimin içerisine derin derin bakarken. Elimdeki silah tam kalbine doğru bakıyordu. Gözlerim yavaş yavaş dolarken hırsla alıp verdiğim soluğun sesini duyabiliyordum. "Tabi ki de ölüm, senin gibi bir adam için asla aşkı s...