Sabah saat dokuzda Yüsra ve Fuat avluya inmiş ve diğerlerini beklemeye başlamıştı. On dakika sonra Hande önden hemen arkasından da Kuzgun inmişti.
Yüsra Kuzgun'a kinli bakışlar atarken Hande sessizce bir kenara geçip duvara yaslanmıştı. Fuat koltuğa oturmuş birinin konuşmayı başlatmasını beklerken Kuzgun koltuğun koluna oturup Hande'ye bakmıştı.
"Evet herkes buradaysa başlayalım-"
Yüsra daha sözünü bitiremeden kapı çalmıştı. Bütün bakışlar Kuzgun'a dönmüştü. Hande hariç...
Kuzgun sessizce kapıya ilerleyip açtığında Ebrar'ı görmüş ve kaşlarını çatmıştı.
"Sabahın köründe hayırdır?"
"Seni yalnız bırakacağımı mı düşündün?" diyerek içeri giren Ebrar ona bakan diğerlerine rahatça kaşlarını kaldırıp omuz silkmişti.
"Evet dün gece konuşulanları Eray duymuş ve bana söyledi. Bende size daha doğrusu Kuzgun'a yardım etmeye geldim."
Hande huysuzca mırıldandığında Ebrar bakışlarını ona çevirmiş ama sessiz kalmıştı.
"Sana güveneceğimizide nereden çıkardın?"
Yüsra'nın dik konuşması Ebrar'ı gram etkilememişti.
"İlyas'ı sevmem ama Kuzgun'a değer veririm."
"Ebrar'dan zarar çıkmaz ben kefilim ona."
Kuzgun'un sözleri diğerleri için bir şey ifade etmese de Hande'yi sinirlendirmişti. Fakat öfkesini belli etmeden kollarını göğsünün altında birleştirmiş ve Yüsra'ya bakmıştı.
"Şu çocuk adı Eray mı ne, belli ki ağzında bakla ıslanmıyor-"
"Yüsra Eray iyi biridir, haberim olmadan hiç bir işe kalkışmaz kasma kendini."
"Belli ablasını senden habersiz buraua getirmiş."
Fuat'ın sözüyle bütün bakışlar ona döndü. Kuzgun Serap ile arasındaki olayı bir tek Hande biliyor sanıyordu.
"Ne var bir tek siz mi gizli gizli dinliyorsunuz?"
"Her neyse madem herkes gönüllü o zaman anlatmaya başlıyorum."
Herkes onay verirken Hande sessiz kalmayı tercih etmişti. Kuzgun her beş saniyede bir ona bakıyordu ama Hande bir kez bile ona bakmıyordu.
"İlyas'ın çevresini hepimiz biliyoruz. Şirketi ve kumarhanesinden başka hiç bir şeyi yok. Tabi bir de hanımcılık yapığı karısı..."
Son kelimesi Fuat, Kuzgun Hande'nin sırıtmasına neden olmuştu. Yüsra kaşlarını çatarak hepsine tek tek bakmış ama bir tek Hande konuşmuştu.
"Karısını kendi elleriyle öldürdü. Aslında kendisi de aylar önce ölmesi gerekiyordu ama ajanı bizi kandırdı."
Fuat Hande'ye katılırken Yüsra Kuzgun'a dönmüştü.
"Bunu da mı yaptın?"
"Para aldığım insanı sebepsiz öldüremezdim."
Kuzgun'un kesin sesi diğerlerini gererken Yüsra ona doğru adımladı.
"Şimdi bir sebebin var yani?"
"Evet var."
İkisi de dikine dikine konuşuyordu. Ebrar aralarına girip Yüsra'yı Kuzgun'dan uzaklaştırmıştı.
"Aldığı parayı yaktı zaten. Şimdi racon kesmeyi bırak da planı anlat."
Yüsra öfkesine engel olmak yerine Ebrar'ı itip üzerine doğru yürümeye başladığında Kuzgun ve Fuat aralarına girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜZENBAZ
Teen Fiction"Aşk mı? Ölüm mü?" dedi gözlerimin içerisine derin derin bakarken. Elimdeki silah tam kalbine doğru bakıyordu. Gözlerim yavaş yavaş dolarken hırsla alıp verdiğim soluğun sesini duyabiliyordum. "Tabi ki de ölüm, senin gibi bir adam için asla aşkı s...