BÖLÜM 44 /YÜSRA

894 46 5
                                    

16 Temmuz 2021...

Üzerimdeki gelinlikle aynanın karşısına dikilmiş boş boş gözlerimin içine bakıyordum. Elbise o kadar güzeldi ki saçlarımın yanındaki o takıyla hayran bırakıyordu. Ama benim için gelinlik değil kefendi, bu kadar güzel bir gelinliği kefen olarak hissetmem içimi kahrediyordu.

Artık kendime onu düşünme hakkını bile bulamıyordum. Sanki düşündüğüm anda yaptığım hatalar bıçak gibi beynime saplanıyordu. Buraya sırf onu bir kez olsun görebilmek umuduyla gelmiştim. Barlas ile yüzük takıp yeniden dönmeyi istemiştim. Fakat işler o kadar ciddiye gitmişti ki şu an kendimi bu gelinliğin içinde bulmuştum.

En başından beri buraya bir başkasıyla gelmemem gerektiğini en iyi benim bilmem gerekiyordu. Sanmıştım ki eğer bu bahaneyle gelir ve geri gidersem hem onu görmüş ve senelerin hasretini gidermiş olurum hemde....

Titrek bir nefes verip ellerini karnımda birleştirdim. Hemdesi yoktu, tüm hayalim buydu ve ben her şeyi mahfetmiştim.

Asıl sevdiğim adam artık bir başkasıyla ilgileniyordu. Bense hiç sevmediğim sadece takıldığım adamla evleniyordum. Bu düşünceye sadece ben sahip değildim. Barlas da aynısını düşünüyordu. Evleneceğimizi öğrendiğinden beri tartışıyorduk.

Ama o da en az benim kadar buna engel olamayacağını biliyordu. Sadece tartışabiliyorduk, elimizden başka hiç bir şey gelmiyordu.

Bir Hafta Önce...

Ablamın konuşması biter ve davetiyeler dağıtılır dağıtılmaz Barlas elimden tutup beni arka bahçeye sürüklemişti. Bileğimi elinden kurtarmayı başarıp ona şaşkınca bakarken o aksine öfkeyle bakıyordu.

"Ne oluyor Barlas? Derdin ne de beni böyle çekiştiriyorsun?"

"Derdim ne mi!" diyerek üzerime yürüdü.

"Anlaşmıştık Yüsra! Yüzükleri taktıktan sonra bana istediğim parayı verecektin bende defolup gidecektim!"

Dibime girmiş sessizce öfkesini kusarken gözlerinin içine iğrenerek baktım.

"Bende senin gibi düşünüyordum, ama ablam ters köşe yaptı Barlas-"

"Beni mafyaların arasına soktun şimdi de çıkartacaksın! Paramı alıp gideceğim duydun mu!"

"Yapamam çünkü-"

"Çünküsü yok Yüsra, para var. Bana istediğim miktarı ayarla düğünden hemen sonra bu cehennemden siktir olup gideceğim!"

"Eğer gidersen seni öldürürler Barlas. Yaşamak istiyorsan bunlara katlanacak ve alışmaya başlayacaksın."

Sinirle gülerek burnuna masaj yapmaya başlamıştı.

"Biz buraya gelmeden önce ne konuşmuştuk? Sen buraya bir amaç içim gelecektin ve bende sana yardım edecektim. Sonra bana paramı verecektin ve gidecektim."

"Biliyorum Barlas tekrarlayıp durma. Bende gitmeyi planlıyordum ama istediğimiz gibi olmadı."

Şimdiki Zaman...

Ablamın ne kadar tehlikeli olduğunu bile bile düğünden bir gün sonra kaçmayı planlıyordu. O kadar pis düşünceli bir adamdı ki, eğer ablamın böyle tehlikeli biri olmadığını bilmese buradaki her kadınla flört ederdi.

DÜZENBAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin