Hande'nin sözleri Kuzgun'u ondan biraz olsun uzaklaştırmıştı. İkisi de sessiz bir yolculuğun ardından kadının evine varmışlardı. Evinin Mavi'nin evinden kalır yanı yoktu. Taksiden indikleri anda evin etrafında adam olduklarını fark etmişlerdi.
"Eğil gözükme." dedi Kuzgun eğilerek.
"İşimi senden öğrenecek değilim." dedi Hande elini kemerindeki silaha atarak.
Kuzgun onun sözlerine karşı Hande'ye bir bakış atmış ve yeniden önüne dönmüştü. Ona asla sözünü geçiremeyeceğini biliyordu. Bu yüzden ısrar etmeyecekti. Duvarlarla örülü evin bahçe kapısında iki adam vardı.
Hande, Kuzgun'a bırakmadan önünden giderek bahçenin kapısındaki adamlara koştu.
Kuzgun bunu görür görmez dişlerini sıkarak sabır diledi ve arkasınan koşmaya başladı. Adamlar onu fark eder etmez ellerini beline attılar ama ikisi onlardan önce davranarak aynı anda adamların elindeki silahları ters çevirip bayıltmak için sertçe yüzlerine vurdular.
İkisinde bayıldığında birbirlerine baktılar. Kuzgun sinirli Hande ise rahat bir tavırla kaşlarını kaldırarak.
"Silahları yanımıza alalım, uyandıklarında yanımıza gelme ihtimalleri yüksek."
"Kim vurduya gitmek istemiyorum diyip iki silahlı adama tek dalma fikrini düşünen de ne bileyim."
Hande elindeki silahın şarjörünü çıkartıp bol silahı bir kenara fırlattı.
"Sen boşuna gelmedin."
Kuzgun sakin kalmaya çalışarak derin bir nefes aldı ve bahçe kapısını ses çıkarmadan açarak etrafa bakındı. Hiç adam görünmüyordu. İlyas gibi bir adamın evinde en az otuz adamı olması gerekirdi.
"Boş görünüyor." dedi Hande'ye dönerek.
Ama Hande yoktu, Kuzgun onu göremeyince gözlerini büyüterek etrafa bakındı. Ne ara girdiğini bilmiyordu ama bahçenin içerisinde etrafa bakarak evin arka bahçesine koşturuyordu.
"Bu kız beni delirtecek!"
Sessizce bağırarak arkasından koşmaya başladı. İkisi de kimseye görünmeden arka bahçeye ulaşmışlardı. Kuzgun Hande'nin mutfak kapısından içeriye bakarken görmüş ve yanına giderek mutfağın avluya açılan kapısında bir adam görmüştü.
Görür görmez Hande'nin kolundan tutarak kapının yanındaki duvara çekmiş ve ağzını kapatarak sertöe onu duvara dayamıştı. Hande kaşlarını çatmış ona bakarken Kuzgun sessiz olması için "şşş" demişti.
Bu sefer onu dinleyerek sessiz kalmıştı. Ondan ne kadar uzak kalmaya çalışsa bir o kadar dibinde buluyordu kendini. Bu durum hoşuna gitmese de karnında oluşan o tuhaf hissi bastıramıyordu. Kuzgun gözlerinin içine odaklanmış nefes nefese bakarken Hande de onu izlemeye devam ediyordu.
Kalçasında gıdıklandıran bir şey bir şey hissettiğinde kaşlarını çatmak istemişti ama yine bedenine olan hakimiyetini kaybetmişti. Yine engel olamıyordu, yine onu durduramıyordu.
"Amacın ne anlamıyorum ama bu iş bitince konuşsak iyi olacak."
Hande sözlerini duymamış hala onu izlemeye devan ediyordu. Kuzgun gözlerine daldığını fark ettiğinde bakışlarını başka tarafa çevirip sakin kalmaya çalışmıştı.
"Bekle bakacağım."
Yine ondan cevap alamamıştı. Karşısında bu şekilde savunmasız kalması içten içe hoşuna gitse de bulunduğu durum müsait değildi. Mutfağın kapısına yeniden uzandığında elinin nerede olduğunu fark ederek bakışlarını Hande'ye çevirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜZENBAZ
Teen Fiction"Aşk mı? Ölüm mü?" dedi gözlerimin içerisine derin derin bakarken. Elimdeki silah tam kalbine doğru bakıyordu. Gözlerim yavaş yavaş dolarken hırsla alıp verdiğim soluğun sesini duyabiliyordum. "Tabi ki de ölüm, senin gibi bir adam için asla aşkı s...