BÖLÜM 25

1.1K 53 3
                                    

Ön bahçede evdeki herkes toplanmıştı. Bakışlarım hemen Kuzgun'u aramaya koyulmuştu. Fuat'ın biraz ilerisinde dikiliyordu. Fuat ise Ebrar'ın yanındaydı, bu sefer de Yüsra'ya baktım.

Barlas'ın yanında önüne bakıyordu. Fuat'a bilerek bakmıyor olabilirdi çünkü yanında Ebrar'ın olduğunu az çok tahmin edebiliyordu. Yeniden önüme dönüp Mavi'nin gelmesini beklerken derin bir nefes aldım.

Gündüz olanları tamamen unutamasam da o zamandan şimdiye biraz daha iyiydim. Bu yaşıma kadar onlar yanımda yoktu bu yaşımdan sonra da olmalarını istemiyordum.

Mavi sonunda evin giriş merdivenlerinde görüldüğünde herkes kendini toplamıştı. Elinde çok sevdiği kalemi parmaklarının arasında döndürerek hepimize tek tek bakıyordu.

"Sizi buraya neden topladığımı az çok tahmin edebiliyorsunuzdur."

Hemen arkasında kapısındaki korumalar vardı. İkisinin de elinde getirdiğimiz davetiye kartlarının kutusu vardı.

"Yakın zamanda Yüsra evliliğe bir adım atacak."

Dönüp Fuat'a bakmak istedim ama kuralları aşamadım. Mavi bizi her topladığında bütün dikkatin kendisine verilmesini istiyordu.

"Bu yüzden bir kutlama yapmak istiyorum."

Adamlara dönüp başıyla dağıtmalarını istedi. Onlar sıra sıra herkese kağıt dağıtırken Mavi, Yüsra'ya alttan bir bakış atmıştı. Aralarında her ne geçtiyse Mavi'nin bakışı hiç iyi değildi.

Kart sonunda elime geldiğinde etrafına baktım. Yüsra'nın favorilerinden biri olan krem rengi kartın üzerine en sevdiği yeşik renkte davetiye metni yazıyordu.

Mutluluğa adım atmamıza çok az kaldı. Bu güzel ve mutlu günümüze hepinizi bekleriz...

Yüsra & Barlas

Bunu Yüsra'nın yazmadığı o kadar belliydi ki bir tek ben anlayabilirdim. Özellikle de son konuşmamızdan sonra...

Herkea kartı okurken fırsat yakalayıp Fuat'a baktım. Karta hiç bakmadan iç cebine koymuştu. Umursamaz bir hal sergiliyordu ama canının ne kadar yandığını tahmin edebiliyordum.

"Bu gece saat dokuzda terasra düzenlediğim kutlamaya herkes davetli. Ani bir karar olsa da hazırlıklar iki saat önce başladı. Üç saat sonra terasta buluşalım."

Sözlerini bitirir bitirmez Yüsra'ya yeniden bakıp arkasını dönerek eve girmişti. Herkes dağılmaya başladığında Barlas Yüsra'nın elinden tutarak arka bahçeye götürmeye başlamıştı.

Bakışlarımı onlardan çekip Fuat'a bakmak için döndüğümde bakış açıma başka biri girmişti. Neredeyse dibimdeydi ve bir anda onu görmek kalp ritmimi hızlandırmıştı.

"Nasılsın?"

Yüzünde endişeli bir ifade vardı. Elimi kemerimin üzerindeki silahıma koyup başka tarafa baktım.

"İyiyim beni merak etmene gerek yok."

"Son görünüşünden sonra kendime engel olamıyorum. Bu yüzden ister kız ister şimdi git umrumda değil."

Bana bu kadar ilgili davranmasını istemiyordum. Bu beni ona karşı karmaşık içinden çıkamayacağım duruma getiriyordu.

"Kuzgun bir kız arkadaşın var." diyerek gözlerine baktım.

"Sevgilisi olan bir adama göre başka bir kadını merak etmen yanlış."

DÜZENBAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin