BÖLÜM 102 (+18)

3.3K 100 23
                                    

Kalbim ile mantığım arasında büyük bir savaş çıkmıştı. Kuzgun'un o son sözleri kafamı öyle karıştırmıştı ki ne düşüneceğimi şaşırmıştım. Daha iki gün öncesine kadar bana nefretini kusan adam sesi titreyerek beni kaybetmek istemediğini söylemişti.

İkimiz de çok büyük hatalar yapmıştık. Tam birbirimizden koptuk derken seneler sonra yeniden karşı karşıya gelmiştik. Üstelik bir çocuğumuz da vardı. Kader bizi birleştirse de aramızdaki engeller birbirimize olan sevgimizi eziyordu.

Artık toparlanmanın zamanı gelmişti. Herkesin gerçek yüzü ortaya çıkmıştı. Döktüğüm son gözyaşları, çaresiz spn çığlıklarım olmuştu. Bu saatten sonra artık oğlum için yaşayacaktım.

Aynadan kendime bakmayı bırakıp elimi yüzümü yıkamış ve ardından dolaptan ilk yardım çantasını alarak banyodan çıkmıştım. Yarın yola çıkacağımız için şimdilik oteldeydik.

Çıkar çıkmaz üzerindeki gömleği çıkartan Kuzgun ile karşılaşmış ve bakışlarımı başka tarafa çevirmiştim.

"Kaşın yaralanmış pasuman yapacağım. Üzerini giyinince haber verirsin."

"Giyinmeyeceğim, yeterince sıcak gördüm bugün." demişti soğuk sesiyle.

O olayın üzerine hiç konuşmamıştık. Beni kaybetmekten korktuğunu titreyerek söyleyen adam yeniden kaybolmuş yerine buz gibi biri gelmişti yine.

"Pasuman yapacağım diyorum Kuzgun."

"Rahatasız oluyorsan yapma o zaman Hande. Sana zorla pasuman yap demedim."

"Bak zaten canım burnumda bir de üstüne sen eklenme." diyerek ona baktım.

Koltuğa oturmuş beni dinliyordu. Sert çehresi beni süzüyordu. Sanki daha önce hiç görmemişim gibi üstünü giyinmesini söyleyen bendeydi kabahat.

Elimdeki çantayla ona dopru gidip yanına oturdum.

"Bana dön." derken çantayı açıp içerisinden gerekli malzemeyi çıkardım.

"Duşa gireceğim zaten her yerim is oldu. Gerek-"

Sözünü tamamlamasına izin vermeden çenesinden tutup yüzünü kendime çevirdim.

"Yarın girersin sonra da yola çıkarız."

Sessiz kalmıştı, gözlerimin içine bakıyordu. Alnını pamukla temizlerken beni izlemeye devam ediyordu.

"Arsen'in yanında kim kalıyor?" dedim sessizliği bozmak için.

"Eda ve Eray var, sen banyodayken aradım. Baya eğleniyorlardı."

Bakışlarımı gözlerine çevirdim.

"Eda'dan hiç hoşlanmıyorum. Oğlumu onunla fazla bir arada tutmamaya çalış."

"Eda iyidir Hande sorun olmaz. Çocukları çok sevdiği için o kadar üzerine düşüyor."

Pamuğu sertçe alnına bastırdığımda acıyla dişlerini sıkarak gözlerini kapattı.

"Çocuğunuz olduğunda üzerine düşer Kuzgun. Benim çocuğumdan uzak dursun."

Pamuğu çantanın içerisine atıp kremi aldım.

"Hayırdır Eda ile beni mi kıskanıyorsun?"

"Ne alakası var Kuzgun, banane sizden. Ne haliniz varsa görün benim derdim oğlum."

"Evet o yüzden Eda ile ben Arsen'le oynarken araya girip Arsen'i çağırıyordun."

Kremi parmağıma sürüp sinirle ona baktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÜZENBAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin