61. Bölüm | Veda

1K 19 4
                                    

Nick

Sana karşı ne hissettiğimi bilemeyecek kadar çok duygu besliyorum ben. Yeri geliyor kızıyorum, yeri geliyor yaşadıklarımıza ihanet etmekle suçluyorum seni. Bazen de şanslı olduğunu düşünüyorum Hailie.

Benimle olan tüm anılarının üzerine beyaz bir sayfa çektin sen. Kokumu unuttun. Seninle seviştikten sonra nasıl göründüğümü, belki de bedeninin benim kollarımın arasında nasıl göründüğünü..

Günler geçiyor kızım, belki de hiç olmadığı kadar hızlı yaşlanıyorum bu aralar. Benden bir parçayı hatırlamanı bekliyorum. Sanki beynin tamamlanmamış bir puzzledan ibaretmiş de, benimle ilgili kısmı yerine koy diye bekliyorum işte.

Peki ya benim yüzümden çektiğin acıları hatırlarsan? Ya bu hayatın boyunca benden nefret etmene sebep olursa...

Bunu da göze alabiliyor muyum ben?

Beynim adeta bozuk plak gibi aynı soruyu kafamın içinde tekrarlasa da, bir türlü cevabını bulamadım Hailie.

Beni unutman mı daha kötü, yoksa ölene dek benden nefret etmen mi bilmiyorum.

Kendim için her şeyin günden güne daha da kötüleştiğini hissediyorum güzel kızım. Şimdi de olduğu gibi işte, karşımda sen varsın sanıyorum. Söylemek istediğim her şeyi sana anlattığıma inanırken, kendime geldiğimde boşlukla başbaşa kalıyorum.

Tahammülüm azaldı, sen gittiğinden beri kaybedecek hiçbir şeyim kalmadı Hailie. Günlerdir geceyi burada geçiriyorum.

Pencereni gören arka bahçenizde...

Yaraların iyileşiyor, gözlerinin içi günden güne daha da ışıldıyor sanki. Yapma Hailie, herkes bunu görse de aklını okuyorum ben.

Suçlu hissediyorsun, insanlara muhtaç kaldığın her gün kendine kızıyorsun. Bazen bir merdiveni inmeye zorlanıyorsun, bazen gece pijamalarını giymeye. Teyzen bile olsa, sana yardım etmesini kendine yakıştıramıyorsun.

Kızgınsın, babana, annene herkese...

İçten içe acı çekiyorsun bebeğim. Yanında değililler diye kötü ebeveynlikle suçluyorsun onları. Babandan yıllar önce ümidi kessen de bir yanın deli gibi hissetmek istiyor o şefkati.

Yatakta yatıyorsun. Yeri geliyor yaralarından dolayı fiziksel acılar çekiyorsun sevgilim. Bunun nedenini bilmemek de delirtiyor seni.

Teyzen odana geliyor, tonla yalanlar söylüyor fakat ilk kez ona kızmıyorum. Çünkü amacı sen iyileşmeye bir adım daha yaklaştığında, karşına geçip her şeyi anlatmak...

Yanımda olsaydın "Ne anlatacakmış?" Derdin o çatık kaşların ve gür sesinle. Bir şeyler sezdiğinde gerçeği öğrenmek için hep böyle yapardın.

Biraz da kafanı kaldırır gözlerini karşındakine dikerdin. Bayılırdım o haline.

Biricik sevgilim, aşkı bana gerçek anlamda yaşatan ve hayatı boyunca asla kötü biri olmayacağına inandığım tek kadın...
Daha fazla bu yalanla yaşamana kendi içimde bir türlü izin veremiyorum. Ki hissettiklerin annene de haksızlık gibi geliyor bana.

Eğer insanların tanrı inancı doğruysa ve her şey anlatılanlara göre işliyorsa, seni bir yerlerden hala izliyordur Hailie.

Belki de seninle ilgili kendimde en çok suçlu hissettiğim konu bu. Son günlerinde annenin yanında olmana izin vermediğim için affet beni. Sana bir tercih hakkı sunulsa, ona bir şey olmaması karşılığında kendi hayatını hiçe sayacağını çok iyi biliyordum bebeğim.

Buna rağmen anneni uğurlamana izin vermedim. O bu evde son günlerini yaşarken, senin hiçbir şeyden haberin yoktu.

Peki bunu öğrendiğinde ne olacak sevgilim? Sana bunu söyleyebilmek için iyileşmeni bekliyorlar ama sen bunu duyduktan sonra geri kim toparlayacak?

İlişkimiz boyunca sana verdiğim sözü hatırlıyor musun? Hayatının her anında yanında olacağımı, ve ne olursa olsun seni sevmekten vazgeçmeyeceğimi söylerdim hep.

Ben sözümü tutacağım Hailie. Sen bunu bilmesen de ölene dek sözümü tutacağım. Kalbim seni uzaktan koruyup kollamak için atacak. Başını kaldırdığında hiçbir zaman yüzümü görmeyeceksin. Beni hastanede karşılaştığın o çocuk olarak hatırlayacaksın ama,

Ben sana dair hiçbir şeyin hafızamdan silinmesine izin vermeyeceğim.

Hayatımın sonuna kadar başka kadın olmayacak Hailie. Çünkü dünya üzerinde, benim için senden sonra gelebilecek kimse yok. Elini tuttuğumda, ya da okyanusları anımsatan o güzel gözlerinin içine bakarken hissettiğim duyguları tekrarlatabilecek hiçbir varlık yok.

Uzaktan izleyeceğim seni sevgilim. Belki başkasına aşık olduğuna tanık olacağım, belki de başkası için ağladığına. Mahvolacağım bebeğim, düşünmek bile yakıp geçecek kalbimi.

Ama asla tekrar karşına çıkmayacağım.

Sana veda ediyorum sevgilim. Her şeyden çok sevdiğim biricik Hailie'me veda ediyorum şimdi. Hayatına ve ikimize dair her şeyi mahvettiğim için affet beni.

Göz kapaklarımı açtığımda kendime geleceğim, her zaman olduğu gibi silüetin yavaşça kaybolacak gözlerimin önünden. Ben yine sen sandığım boşlukla başbaşa kalacağım.

Hoşça kal sevgilim. Hayatımı o güzel yüzünde açacak en ufak tebessüme adayacağım.

Hoşça kal Hailie...

KilitleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin