פרק 1

18.5K 262 95
                                    




התקרבתי לשולחן שלי וראיתי שהפעם יש לי שולחן של גברים, נראים צעירים בסביבות גיל ה-20, לבושים במן לבוש רשמי כזה

׳טיפים טובים׳ חשבתי לעצמי ונעמדתי לידם ״היי אני לי אני המלצרית שלכם הערב אתם מוכנים להזמין?״ אמרתי להם ואחד מהם הסתכל עלי ישר במבט בוחן ואמר לחבר שלו ״קבל איזה כוסית״ בלי שום בושה ושניים אחרים צחקו. הרגשתי את העצבים שלי עולים ובאתי לפתוח את הפה כדי להגיד משהו. ״אז לי איזה שם מיוחד , תני לנו עוד כמה דקות״ מישהו אחר אמר בקול סמכותי, עמוק ויפה וקטע את הצחוק שלהם ואותי.

הוא היה נראה טוב שיער חום, עיניים ירוקות ומבנה גוף מושלם.
בערך אחרי 5 דקות חזרתי לקחת מהם הזמנה ״החלטתם כבר?״ שאלתי אותם בנימוס מתעלמת מכל מה שנאמר מקודם.
״כן״ אמר אחד מאלה שצחקו ואני פתחתי פנקס לכתוב ״אותך במיטה שלי היום״ הוא אמר והביא לי פתק עם הטלפון שלו ואני כבר לא יכלתי להחזיק את עצמי ״תגיד לי מי אתה חושב שאתה חתיכת מזדיין אני נראית לך כמו זונה?״ התפרצתי עליו בעצבים וזרקתי עליו את הפתק בחזרה הולכת משם כועסת.

באתי ללכת לשירותים ובזמן שהלכתי המנהל שלי תפס אותי והסתכל עלי כועס ״מה את חושבת שאת עושה?! את בכלל יודעת בשולחן של מי היית עכשיו?!״ הוא צעק עלי ולא הבנתי מה הוא רוצה ״לא אכפת לי מי זה! הוא לא ידבר אלי ככה!״ אמרתי בכעס ודחפתי אותו ממני ממשיכה לשירותים.
הסתכלתי על עצמי במראה ושנאתי גברים כאלו שחושבים שהם יכולים לדבר איך שבא להם
״מי הוא חושב שהוא חתיכת זין״ אמרתי לעצמי. ״צודקת לגמרי״ שמעתי את אותו הקול הסמכותי ממקודם והסתובבתי בבהלה וראיתי אותו, את אותו החתיך שעצר את הצחוקים שלהם "צריך משהו?" שאלתי בעצבים והוא היה נראה מופתע.

״באתי להתנצל בשמו״ הוא אמר והסתכלתי עליו "תודה" אמרתי ובאתי לצאת ״אבל אני יכול לבקש משהו?״ הוא שאל ועמד בדרך שלי, ״מה?״ שאלתי ונאנחתי ״את הטלפון שלך״ הוא אמר בקול הרשמי העמוק והיפה הזה שלו ׳יאללה לי מה אכפת לך לפחות הוא עושה את זה יפה ולא מתנהג אליך כמו אל זונה וחוץ מזה הוא גם נראה מעולה׳ חשבתי לעצמי וכתבתי על הפנקס שלי את הטלפון והבאתי לו את הדף והוא הגניב חיוך קטן.
״אנחנו עוד נדבר״ הוא אמר לי ויצא מהשירותים ואני חייכתי אל עצמי גם.

סיימתי את המשמרת הארוכה והמתישה הזאת מוציאה את הטלפון ונכנסת בו זמנית לאוטו של אמה, חברה טובה שעובדת איתי
׳היי זה איאן מהמסעדה. מתי אני בא לאסוף אותך ומאיפה?׳ ראיתי את ההודעה הזאת ראשונה ,
׳אז איאן זה השם שלו׳ חשבתי לעצמי וגם הייתי טיפה מופתעת בעיקר מהישירות ולא היה לי שום מושג איך להגיב לזה

״מה קורה את מרוכזת ככה בטלפון מה יש?״ אמה שאלה אותי מצחקקת ״תראי מה הוא כתב לי״ אמרתי והראתי לה את ההודעה ״זה ההוא שאמרתי לך שמלצרתי לו היום״ והיא צחקה״מישהו פה לא יודע איך להתחיל עם בנות״ היא אמרה וצחקתי איתה.

אחרי עשר דקות של נסיעה הגעתי הביתה ופתחתי את הדלת של האוטו ״ביי יפה שלי ואל תעני להזוי הזה״ היא אמרה ונתנה לי נשיקה באוויר ״כן אני לא אענה״ אמרתי וחייכתי אליה ״יאללה ביי״ אמרתי ויצאתי מהאוטו מתקדמת לדלת .
פתחתי את הדלת והם עמדו שם ״שוב את חוזרת בשעות האלו?! מה זה נראלך כאן?! כל עוד את גרה כאן את מקשיבה לחוקים שלנו! שמעתי ישר את ליאת האמא האומנת שלי אומרת
״תרגעי כבר יהזויה! את לא מוכנה לשלם לי על כלום אז אני אעבוד עד מ--״ צעקתי עליה בחזרה ובעלה קטע אותי ״תסתמי את הפה שלך! את לא תדברי אלינו ככה בצעקות האלו! עכשיו עופי לחדר שלך!״ הוא צעק ודחף אותי לכיוון המדרגות.

עליתי לחדר שלי בעצבים ופתחתי את הטלפון קוראת שוב את ההודעה הזאת ׳זין אין לי מה להפסיד וגם ככה אני לא רוצה להשאר פה׳ חשבתי לעצמי ונכנסתי להודעה.
׳שדרות העצמאות 8 עוד חצי שעה מתאים?׳ לא לקח הרבה זמן עד שהוא ענה
׳ספונטנית את, אהבתי. חצי שעה אני אצלך' הלכתי מהר לארון והוצאתי גופיה לבנה וגינס כחול בהיר לא צמוד עם טיפה קרעים , התלבשתי, הסתרקתי והשארתי את השיער פזור, שמתי דאורדורנט, בושם וכשראיתי שנשארו לי עוד שתי דקות נעלתי נעליים לבנות , לקחתי את התיק שלי את הארנק ואת הטלפון, נעלתי את הדלת של החדר ויצאתי מהחלון מחכה לו למטה.

אחרי שתי דקות הוא הגיע באוטו שחור שנראה יקר. הוא יצא מהאוטו ופתח לי את הדלת למושב לידו
״את נראית מעולה״ הוא אמר ולעומתו הייתי לבושה בצורה ״זולה״. הוא לבש חליפה שחורה רשמית כזאת, הוא הריח טוב ופתאום שמתי לב גם כמה גבוה הוא.
״תודה גם אתה״ אמרתי לו ונכנסתי לאוטו לשבת והוא מיד נכנס אחרי ״לאן את רוצה לנסוע?״ הוא שאל וחשבתי טיפה ״תפתיע״ אמרתי לו בחיוך קטן ועדין והוא חייך גם מתחיל לנסוע.

״תגידי בת כמה את?״ הוא שאל והסתכלתי עליו ״17 ואתה?״27״ הוא אמר והסתכל עלי מחכה לתגובה ״זה בסדר מבחינתך?״ שאל והסתכלתי עליו וחשבתי על זה קצת ״כן זה לא כזה נורא ואני לא רוצה לפסול אותך סתם״ אמרתי לו והוא חייך חיוך קטן.

במהלך הנסיעה שמנו שירים, דברנו קצת על עצמנו ובלי לשים לב עברו עשרים דקות והגענו לשער של שכונה של עשירים 'אז הוא גם עשיר בנוסף לחתיך?׳ חשבתי לעצמי בראש בזמן שהוא דיבר עם השומר והשומר לחץ על כפתור שפתח את השער ״אתה גר כאן?״ שאלתי כשהוא התחיל לנסוע שוב ״אחי גר כאן״ הוא אמר לי ואחרי כמה שניות של נסיעה הוא עצר ״מה אנחנו עושים כאן?״ שאלתי והוא פתח בשבילי את הדלת ״מסיבה״ הוא אמר במן אדישות כזאת ועזר לי לצאת מהאוטו.
יצאתי מהאוטו וראיתי מולי וילה ענקית עם מאבטחים בחוץ והוא החזיק אותי מהמותן ״מה את בהלם ככה?״ הוא שאל והסתכלתי עליו ״אף פעם לא ראיתי מקום כזה״ אמרתי לו והוא הצמיד אותי אליו ״לנסיכה כמוך מגיע לראות מקומות גדולים כאלו תמיד״ הוא אמר לי והרגשתי איך אני מסמיקה

——————
אזזז היי אני באמת מקווה שיצא טוב, זה הסיפור הראשון שאני כותבת
מקווה שתאהבו!❤️

אהבה אמיצהWhere stories live. Discover now