לי-
היה כבר מאוחר ותומר ורובי היו צריכים כבר ללכת לישון עוד לפני שאמה ועדי יגיעו.
הכנסתי אותם למיטה שלי וישבתי בינהם בזמן ששניהם שמים עלי ראש והתחלתי להקריא להם סיפור.
״יאללה לילה טוב״ אמרתי כשסיימתי להקריא את הסיפור ולטפתי את ראשיהם ״לי למה את שוב חברה של איאן? הוא גרם לך לבכות״ תומר אמר לי והסתכל עלי מלמטה ״כי היא אוהבת אותו!״ רובי לחשה לו וזה גרם לי טיפה לצחוק ״את אוהבת אותו?״ תומר שאל והנהנתי ״כן אני אוהבת אותו ובלי קשר הוא דואג לנו שאף אחד רע לא יפגע בנו״ אמרתי לתומר בחיוך ״אמא אומרת שאת ודוד איאן תתחתנו בסוף״ רובי אמרה וחייכתי ״את יודעת שראיתי אותם מתנשקים?״ תומר אמר ורובי עשתה פרצוף ״איכסס״ היא אמרה בטון נגעל וצחקתי ״קדימה לכו לישון מחר יש לך בית ספר״ אמרתי וכיסיתי אותם טוב יותר עד שהם נרדמו.שעה אחרי שהם נרדמו אחד משומרי הבית ניגש אלי ״יש פה שתי בנות שאומרות שהן חברות שלך, עדי ואמה״ הוא אמר ״כן חברות שלי״ אמרתי ואחרי דקה הן נכנסו.
״מה לעזאזל את עושה כאן שוב?״ אמה שאלה איך שנכנסה בזמן שעדי מסתכלת על הבית מסביב ״הוא תפס אותי עובדת״ אמרתי לה והיא ידעה על כל עניין החשפנות ״רוצות לשתות?״ שאלתי והוצאתי בקבוק של יין לבן עם כוסות ומזגתי לעצמי כוס ״ברור״ עדי אמרה ומזגתי גם להן .הבאתי פופקורן ועוד כמה חטיפים ועוגות שהיו במטבח והלכנו לסלון ״תגידי את באמת חושבת שאיאן טוב בשבילך?״ אמה שאלה ולגמה מהיין שלה ״אני מקווה שכן. הוא עושה לי טוב והוא תמיד שם בשבילי״ אמרתי ועדי הסתכלה עלי ״אבל זה לא מפחיד? את יוצאת עם הבן של האדם הכי מסוכן וגם הוא יש לו בעיות עצבים, הוא כמעט רצח את אריק אתמול״ עדי אמרה ״על מה את מדברת?״ שאלתי לא מבינה ״הוא בא אתמול באמתע הלילה למועדון כשהיינו כבר אחרי סגירה והתחיל להרביץ לו על זה שהוא העסיק אותך. הוא בבית חולים עכשיו״ עדי אמרה ונאנחתי ״תאמיני לי שאם הוא מרביץ למישהו יש סיבה, אריק וזיו הכריחו אותי לשכב איתם ובכללי להיות שם״ אמרתי
״אני חייבת להגיד שאני לא חושבת שאת צריכה להיות איתו כי בטיפת עצבים וברגע שהוא יחשוב שזאת סיבה טובה הוא ירצח אותך״ אמה אמרה ושמה ראש על עדי ״זה לא נכון הוא לא יפגע בי״ אמרתי והיא משכה בכתפיה ״מקווה שאת צודקת ובכל מקרה אנחנו פה אם את צריכה משהו״ היא אמרה וחייכה חיוך קטן.המשכנו טת הלילה וראינו כל מיני סרטים.
לא כזה היה אכפת לי מהשיחה של מקודם כי הן לא באמת מכירות אותו כמו שאני מכירה.״לי״ שמעתי את הקול של רובי והתעוררתי ממנה "הכל בסדר?״ שאלתי ישנונית והסתכלתי לצדדים על עדי ואמה שישנו אחת על השניה ״אני רוצה את אמא״ היא אמרה עם דמעות בעיניים וקמתי לחבק אותה ״אמא תחזור מחר״ אמרתי ולטפתי את שערה ״עד אז את רוצה לבוא לישון איתי?״ שאלתי אותה והסתכלתי עליה בחיוך מעודד והיא הנהנה.
הרמתי אוצה ולקחתי אותה לחדר שלי איפה שגם תומר ישן עכשיו ונשכבתי לידה מלטפת את ראשה כדי שתרדם ואני נרדמתי איתה.הרגשתי יד גדולה מלטפת את פני והתעוררתי טיפה בבהלה אבל נרגעתי ישר למראה איאן יושב ליד תומר שהיה לידי וליד רובי ״בוקר טוב נסיכה״ הוא אמר בחיוך והסתכל עלינו ״יפה לך ככה לישון עם ילדים״ הוא אמר מצחקק וחייכתי.
קמתי בעדינות לא להעיר אותם ״מתי חזרתם?״ שאלתי אותו עייפה ״לפני עשר דקות בערך״ הוא אמר ונשק אותי ״איך היה שם?״ שאלתי והסתכלתי לו בעיניים ״היה בסדר״ הוא אמר בקצרה וראיתי עליו שהוא לא רוצה להכנס לנושא הזה.
״היום בערב אנחנו יוצאים לדייט אז תבואי מוכנה״ הוא אמר לי מעביר נושא והסתכלתי עליו בחיוך קטן ״לאן הולכים?״ שאלתי בטיפה התרגשות והרגשתי את הפרפרים בבטני ״זאת הפתעה״ הוא אמר וחייך בהתגרות כי ידע שאני לא אוהבת הפתעות.״בואי נרד״ הוא אמר ברוגע ואני חושבת שאף פעם לא ראיתי אותו ככה רגוע.
ירדתי איתו ללמטה למטבח וראיתי שולחן אוכל לזוג מסודר יפה עם מלא מאכלי בוקר טעימים כמו פנקייקים, פרנץ טוסט, טוסטים, חביתות ״מה זה כל זה על הבוקר? ואיך בכלל הספקת להכין את זה?״ שאלתי בגיחוך והוא חיבק אותי מאחור ״זה בשביל שהנסיכה שלי תתעורר כמו שמגיע לה וקבלתי קצת עזרה מעמליה״ הוא אמר (עמליה זאת הטבחית שלו) ץ והרגשתי שכל המצב הזה איתו וכל ההתנהגות שלו חשודה.״איאן היה משהו בספרד שאתה ככה?״ שאלתי בזמן שהתחלנו לאכול וכבר רצו לי מלא סרטים בראש שלו בוגד בי עם מישהי או שהוא מסתיר ממני איזהה משהו גדול שגורם לו למצפון אז הוא ככה נחמד אלי.
״לא הכל מעולה רק התגעגעתי אחיך״ הוא אמר וגרם לי טיפה להסמיק.איאן-
*שלוש שעות לפני במהלך הטיסה חזרה לישראל
״חשבת שאבא אי פעם יספיד ככה אחד מאיתנו?״ חסמין שאלה אותי וצחקקה קצת, היא הייתה שיכורה ״מעניין אם הוא גם יספיד אותנו כמו שהוא הספיד את הבן האהוב עליו״ היא אמרה ונשענה על הכסא.
״נראלי החלטתי חעשות משהו היום״ אמרתי לה מתעלם ממה שאמרה והיא הסתכלה עלי במבט שואל ״לגבי מה״ היא שאלה בחיוך דבילי ושיכור ״אני רוצה להציע ללי נישואין״ אמרתי בהחלטיות.חסמין הסתכלה עלי לכמה שניות והתחילה לצחוק ״איאן מאמי אתה מכיר אותה חודשיים שלושה בלחץ מה אתה מגזים״ היא אמרה והסתכלה עלי בשעשוע אבל אני הייתי רציני לגמרי ״יש בה כל מה שאי פעם רציתי. היא חכמה, היא טובה עם ילדים, יש לה לב ענק, היא נראית מעולה ולאט לאט ביא נפתחת לכל העולם שלי״ אמרתי ונאנחתי ״והכי חשוב היא לא מפחדת ממני ושוכבת איתי רק כי אני רוצה או רק כי אני משלם לה״ המשכתי את דברי ונשכבתי על המיטה של המטוס.
״איאן אני לא יודעת כמה זה רעיון טוב ואני לא חושבת שאתה מכיר אותה באמת בשביל החלטה כזאת וחוץ מזה היא פיצית. היא בת 18״ חסמין אמרה ביותר רצינות ממקודם אבל לא עניתי ״וגם מה תעשה כשתצטרך לעבור לספרד יום אחד? למה שהיא תרצה להגרר איתך למקום שהיא לא מכירה אותו ואת השפה שלו?״ היא שאלה והבנתי שהיא צודק ושאני צריך קודם כל לשכנע את לי לעבור איתי ביום מן הימים.
YOU ARE READING
אהבה אמיצה
Romance״לא! את לא תהיי של אף אחד אחר!״ הוא צעק עלי ועשה צעד לכיווני וישר דחפתי אותו לאחור ״אני לא דברתי על להיות עם מישהו אחר! אני פשוט לא רוצה להיות איתך! זה לא מתאים לי העולם הזה!״ צרחתי עליו עם דמעות בעיניים מכל הסיטואציה הזאת והוא היה נראה כאילו הוא עב...